×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

تجارت گردان | حضور رییس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن در اولین گردهمایی مجازی روابط عمومی های وزارت راه و شهرسازی

به مناسبت روز جهانی ارتباطات انجام گرفت؛

اولین گردهمایی مجازی روابط عمومی های وزارت راه و شهرسازی در سالن آمفی تئاتر شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا ،در روز سی ام اردیبهشت ماه و به مناسبت روز جهانی ارتباطات, اولین گردهمایی مجازی روابط عمومی های وزارت راه و شهرسازی به میزبانی شورای هماهنگی روابط عمومی وزارتخانه در شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

این مراسم با حضور وزیر راه و شهرسازی و رییس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن و به واسطه شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا به صورت مجازی و از طریق ویدئو کنفرانس انجام گرفت.

در این مراسم سیدقاسم بی نیاز، رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی با اشاره به نوع خدمات و فلسفه وجودی این وزارتخانه به وجود ارتباط لحظه ای با مردم اشاره و به ارائه نقطه نظرات خود در بحث ارتباطات پرداخت و بر لزوم بهره گیری از روش های نوین در عصر جدید ارتباطات تاکید کرد.

همچنین در این مراسم دکتر حمید ضیایی پرور از کارشناسان حوزه روابط عمومی و پژوهشگر فضای مجازی نیز حضور داشت.

وی با اشاره به تاثیر ویروس کرونا بر ارتباطات و فضای مجازی ابراز کرد:با شیوع ویروس کرونا و لزوم فاصله گذاری اجتماعی مردم برای برقراری ارتباط به سوی فضای مجازی روی آوردند که نمونه بارز این موضوع آموزش دانش آموزان از طریق فضای مجازی در این دوران بوده است.

وی در ادامه افزود :یکی دیگر از اتفاقات خوبی که در دوران شیوع ویروس کرونا اتفاق افتادجهت گیری سازمانهای دولتی به ارائه خدمات غیر حضوری بوده است.

در این مراسم، فخاران، مدیرکل روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برلزوم تجهیز روابط عمومی ها و اضافه شدن نیروهای کارآمد به این مجموعه و همچنین دیگر سازمان های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی تاکید کرد. در ادامه این مراسم استان های اصفهان و خوزستان در ارتباط مجازی با وزیر راه و شهرسازی به طرح موضوعاتی پرداختند که مهمترین آن اضافه شدن بخش امور بین الملل به روابط عمومی ها بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.