×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
حضور فعال بیمه سامان در نمایشگاه کار دانشگاه تهران

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه سامان، در مراسم افتتاح این نمایشگاه محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی دانشجویی وزیر علوم و سید محمد مقیمی رییس دانشگاه تهران حضور داشتند.

شرکت بیمه سامان،با حضور در این نمایشگاه سه روزه، علاوه برارائه راهکارهایی در حوزه کارآفرینی، به معرفی و عرضه محصولات بیمه ای درحوزه های مختلف خواهد پرداخت.

بر اساس این گزارش، درحاشیه این نمایشگاه نشستی با حضور مدیران ارشد و تصمیم گیران حوزه اشتغال کشور در سه بخش سازمان‌های دولتی، دانشگاه و صنعت در محل خانه گفت وگوی دانشگاه تهران و با هدف شناسایی مشکلات حوزه اشتغال جوانان و ارائه راهکارهای اجرایی برگزار خواهد شد.

در این نمایشگاه ، مسابقه ایده برتر بر مبنای چالش های سازمان های شرکت کننده به عنوان پیش رویداد نمایشگاه در راستای کمک به کارفرمایان برای شناسایی افراد توانمند و مستعد برگزار می‌شود.

کارفرمایان برتر نیز بر مبنای نظرات دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی معرفی می‌شوند.

در مدت برگزاری نمایشگاه کار دانشگاه تهران، صاحبان برندهای معروف، مهمان غرفه دانشکده کارآفرینی در این نمایشگاه خواهند بود که امکان طرح پرسش یا ارائه ایده به آنها وجود دارد.

این برنامه تحت عنوان «برنامه‌های تاک شو دانشکده کارآفرینی در نمایشگاه کار دانشگاه تهران» اجرا می‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.