×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

تجارت گردان | حضور مالی در نمایشگاه گاز نشان اراده محکم برای گسترش همکاری با ایران است

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل نمایشگاه شهرآفتاب،الکسیس دمبله، قائم مقام وزارت معادن و نفت مالی این اظهارات را در جریان سخنرانی خود در مراسم افتتاحیه نمایشگاه ها در تهران در روز سه شنبه به زبان آورد.

وی با اشاره با دیدار محمدجواد ظریف وزیر خارجه ایران از مالی در سال ۲۰۱۶ گفت این دیدار نشان می دهد که دو کشور در تصمیم خود برای ارتقای روابط جدی هستند.

وی گفت: «در جریان این دیدار، دو کشور ابراز تمایل به گسترش روابط داشتند و تصمیم گرفتند این کار را انجام دهند، به خصوص در بخش انرژی و حوزه نفت و گاز.»

دمبله افزود: «حضور ما در این نمایشگاه باعث گرمای بیش از پیش روابط است و مهمتر از این نشان دهنده عملی شدن اراده سیاسی رهبران ماست.»

دمبله سطح همکاری ها بین ایران و مالی را عالی توصیف کرد و گفت در صورتی که ایرانیان تصمیم به بهره برداری از بازارهای بکر مالی بگیرند این روابط نزدیک تر هم خواهد شد.

وی گفت: «دوست دارم از تصمیم سازان و سرمایه گذاران ایرانی بخواهم که به مالی بیایند و دانش فنی و تجربه خود در عرصه گاز را هم بیاورند تا همراه کشور ما باشند و از پتانسیل بالای حوزه نفت و گاز آن استفاده کنند.»

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.