×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
حضور مدیران ارشد بانک شهر در پتروشیمی اروند

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی پتروشیمی اروند؛ جمعی از مدیران ارشد بانک شهر متشکل از مدیرعامل، اعضاء هیات مدیره ، معاونین و مدیران امور با حضور در شرکت پتروشیمی اروند با مدیر عامل پتروشیمی اروند و مدیران ارشد این شرکت دیدار و گفتگو کردند .
در این دیدار ، دکتر کریمی مدیر عامل شرکت پتروشیمی اروند ضمن تشریح نقش این مجتمع در توسعه صنایع بالادستی و پائین دستی، توسعه بزرگترین زنجیره کلر و PVC خاورمیانه را از جمله برنامه‌های پیش‌روی این شرکت عنوان کرد.
ایشان همچنین تعاملات بین بانک شهر و شرکت پتروشیمی اروند را در تحقق اهداف ، دستاوردها ،استمرار موفقیت ها و دستیابی به رکوردها نیز سازنده دانستند.
در ادامه این دیدار، سید محمدمهدی احمدی مدیر عامل بانک شهر با اشاره به حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی و عزم جدی بانک شهر، رویکرد بانک شهر را حمایت ویژه از صنعت پتروشیمی و تحکیم روابط با هدف تاثیر گذاری بر رشد اشتغال و تولید معرفی کرد.
در ادامه این دیدار و گفتگو مقرر گردید، نصب و جانمایی از دستگاه پیشخوان شهر نت در محل شرکت پتروشیمی اروند صورت پذیرد و کارگروهی از کارشناسان بانک شهر و پتروشیمی اروند جهت ارائه خدمات و ایجاد تعاملات و پیگیری اهداف تشکیل شود.
همچنین مراودات در حوزه ضمانتنامه ارزی و اعتبار اسنادی داخلی و مشارکت در طرح‌های توسعه نیز از دیگر محورهای این نشست صمیمانه به میزبانی مجتمع پتروشیمی اروند بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.