به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک دی، در این میزگرد پاسخگویی تلفنی یک ساعته به سوالات مشتریان و کارکنان درباره برنامههای مدیریت امور شعب در حوزه ارتقاء و توسعه شغلی همکاران، بهبود شیوههای بازاریابی، فرصتهای بهبود در پیگیری پروندههای مطالباتی و مسائل مرتبط با مشتریمداری پاسخ داده شد.گفتنی است بانک دی به مناسبت فرارسیدن هفته دولت، با شعار «دی، تحول، همراهی» با برپایی میز پاسخگویی مدیران در ستاد و شعب سراسر کشور زمینه ارتباط مستقیم مشتریان با مدیرعامل، رییس و اعضای هیئتمدیره و مدیران ارشد بانک را فراهم آورده بود.