×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک دی، در این میزگرد پاسخگویی تلفنی یک ساعته به سوالات مشتریان و کارکنان درباره برنامه‌های مدیریت امور شعب در حوزه ارتقاء و توسعه شغلی همکاران، بهبود شیوه‌های بازاریابی، فرصت‌های بهبود در پیگیری پرونده‌های مطالباتی و مسائل مرتبط با مشتری‌مداری پاسخ داده شد.گفتنی است بانک دی به مناسبت فرارسیدن هفته دولت، با شعار «دی، تحول، همراهی» با برپایی میز پاسخگویی مدیران در ستاد و شعب سراسر کشور زمینه ارتباط مستقیم مشتریان با مدیرعامل، رییس و اعضای هیئت‌مدیره و مدیران ارشد بانک را فراهم آورده بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.