×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
همراه اول

به گزارش تجارت گردان به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول در دومین روز «اینوتکس ۲۰۲۳» اقدام به برنامه‌ریزی ۵ برنامه شامل ۳ سخنرانی و ۲ پنل تخصصی کرد.

در روز ابتدایی نمایشگاه، مدیر راهبرد مرکز تحقیق و توسعه همراه اول سخنرانی با موضوع «نقش سازمان‌های نوآور در توسعه اکوسیستم نوآوری» در بخش استیج داشت.

وی در این سخنرانی با مقدمه‌ای کوتاه به مفهوم‌های کلیدی اکوسیستم نوآوری پرداخته و در ادامه تجربیات نوآوری در اپراتورهای بزرگ تلکام دنیا را ارائه کرد. در پایان نیز با معرفی مفهوم سازمان‌های نوآور برخی فعالیت‌های نوآوری همراه اول را تشریح کرد و بر تشریح اثرات این اقدامات در توسعه اکوسیستم نوآوری صنعت ICT کشور پرداخت.

در روز دوم مصطفی درجزی مدیرعامل کسب و کارهای هوشمند همراه اول اقدام به ارائه سخنرانی با موضوع «حکمرانی دیجیتال در سرویس‌های همراه اول» در بخش فروم حکمرانی کرد. در این سخنرانی ایشان به اشاره به مشکلات و معضلات عدم حکمرانی داده در کشور، نقش همراه اول در حل این معضلات با ارائه سرویس‌های دیجیتال را تشریح کرد.

در ادامه روز دوم و در بخش سیتکس نمایشگاه، پنل تخصصی مجموعه شبکه آموزشی دانش‌آموز (شاد) با موضوع «آموزش مجازی، آینده آموزش در ایران» ارائه شد. در این پنل که به مدت یک ساعت و به صورت حضوری و مجازی برگزار شد، مدیران و متخصصان مجموعه شاد به تشریح ابعاد مختلف آموزش مجازی و برنامه‌های این پلتفرم در این زمینه پرداختند.

در پایان روز دوم نیز در بخش Next Station نمایشگاه، مدیر تحقیق و توسعه مجموعه شاد در پنل تخصصی با موضوع «زندگی مجازی، کدام واقعی‌تر است؟ مجازی یا واقعی؟» شرکت داشت. وی با تاسی به تجربیات خود در بخش تحقیق و توسعه شاد اقدام به ارائه نظرات تخصصی در موضوع محوری پنل کرد.

همراه اول در روز سوم نمایشگاه در بخش استیج برنامه داشت و سخنرانی با موضوع «نقش دوقلوهای دیجیتال در انقلاب صنعتی چهارم» توسط مدیر ابر و اینترنت اشیا مرکز تحقیق و توسعه همراه اول ارائه شد.

شایان ذکر است همراه اول با حمایت از نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس ۲۰۲۳ نقش خود را به عنوان حامی نوآوری در کشور بیش از پیش معرفی کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.