×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در بانک دی

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک دی، حجت الاسلام و المسلمین یوسفعلی شکری، با حضور در ستاد مرکزی بانک و اقامه نماز جماعت، در جمع مدیران و کارکنان این بانک با تأکید بر این که هر کس به اندازه توان خود باید به وظایفش عمل کند، اظهار کرد: برای تحقق عدالت، راهی جز این نیست، بنابراین تمامی کارکنان در هر سطح و سمتی باید خود را به این اصل پایبند بدانند.

وی افزود: اگر همه فعالیت‌ها برای خدا و با هدف مجاهدت در راه حق باشد، نه تنها با اجر معنوی همراه خواهد بود، بلکه امور مادی را نیز سامان خواهد داد.

در ابتدای این مراسم که رئیس هیات مدیره بانک نیز در آن حضور داشت، مدیرعامل بانک دی گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات بانک ارائه کرد.

علیرضا قیطاسی با بیان این که بانک دی با رشد پنج درصد منابع در پایان خرداد ماه نسبت به پایان سال گذشته، رشد قابل توجهی در جذب منابع در شبکه بانکی طی سال جاری داشته است، گفت: اکنون ۲۰۵ میز خدمت دی در مراکز بنیاد شهید سراسر کشور فعال است و حقوق ۳۹۰ هزار نفر از خانواده معظم شهدا و ایثارگران با حمایت‌های مدیران ارشد بنیاد شهید توسط این بانک پرداخت می‌شود.

همچنین افزود: سیاست جوانگرایی در بانک دی پیاده‌سازی شده است که نتیجه آن علاوه بر بهره‌گیری از توان نیروهای مستعد داخلی و پایان همکاری با نیروهای بازنشسته، مدیریت و کاهش هزینه‌های پرسنلی بانک بود.

قیطاسی در پایان بانک دی را بانک ویژه خانواده معزز شهدا و ایثارگران دانست و اظهار کرد: حدود ۴۲ درصد کارکنان و ۶۵۰ هزار سهامدار این بانک را خانواده معزز شهدا و ایثارگران تشکیل داده‌اند که امیدوارم با تلاش مستمر برای بهبود و توسعه دامنه خدمات به این عزیزان شاهد افزایش رضایتمندی جامعه هدف باشیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.