×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
حضور همکاران نقطه قوت قلبی بنده است

مهندس جهانگیر رضوی در این آیین ضمن تقدیر از اعتماد مجموعه مس و مدیران ارشد شرکت ملّی صنایع مس ایران گفت: به یاد دارم که با مجموعه همکاران کار را شروع کردیم، در ادامه توسعه دادیم و امروز مس سونگون به عنوان یکی از مجموعه های معدنی بزرگ و مطرح در کشور تبدیل شده است و امیدواریم بتوانیم در سایه تلاش و لطف همکاران عزیز شاهد توفیقات روزافزون باشیم.

مدیر مجتمع مس سونگون ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های آقای مهندس بیات ماکو افزود: قطعاً تمامی پرسنل خاطره خوشی از ایشان به یاد دارند چرا که ایشان همیشه پیگیر مسایل مربوط به مجتمع بودند و قطعاً ما هم در هرجا که نیاز باشد از تجربیات و پتانسیل های وی استفاده خواهیم آورد.

ایشان با اشاره به حضور همکاران به عنوان قوت قلبی خود افزود: بنده بر این اصل که پرسنل هر مجموعه سرمایه اصلی آن مجموعه را تشکیل می دهند اعتقاد دارم و مطمین هستم در سایه چنین همکارانی مشکل خاصی را در ادامه نخواهیم داشت و با برنامه ریزی های دقیق و تلاش های روزافزون سربلند از این آزمون الهی خواهیم بود.

مهندس رضوی با اشاره به سخنان دکتر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملّی صنایع مس ایران افزود: قطعاً تلاش خواهیم نمود با حمایت های مدیران ارشد شرکت مس و ایجاد نظم و آرامش در محیط کاری، و با برنامه ریزی تخصصی در پیشبرد اهداف مجتمع و شرکت مس گام برداریم و با رفع مشکلات موجود، شاهد پیاده سازی افق های روشن ترسیمی آن باشیم.

شایان ذکر است مهندس رضوی سابقه شغلی خود را در مجتمع مس سونگون آغاز نموده بود و از ایشان به عنوان طلایه دار ساخت داخل مجتمع مس سونگون یاد می شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.