×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
حضور پر رنگ تولیدکنندگان در نمایشگاه برغم شرایط خاص

تجارت گردان | حضور پر رنگ تولیدکنندگان در نمایشگاه برغم شرایط خاص

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از رویداد جدید،

  1. شاخص های و ویژه گی های نمایشگاه امسال را بفرمایید و نمایشگاه امسال  با سال های قبل  چه تفاوت های دارد؟

نمایشگاه در و پنجره و صنایع وابسته امسال اولین نمایشگاه رسمی سال ۹۹ در تهران است که طبیعتاً تحت تأثیر شرایط خاص ناشی از شیوع بیماری کرونا هم قرار دارد و باعث شده تا نمایشگاه امسال کلاً در فضایی متفاوت نسبت به قبل برپا شود . ضمن اینکه امسال به دلیل اهمیت و تأکیدی که بر محوریت تولیدات داخل هست شاهد حضور پررنگ تر شرکتهای ایرانی هستیم .

۲ – از نظر تعداد و تنوع شرکت کننده نمایشگاه دوازدهم چگونه است؟

در نمایشگاه امسال ۱۷۵ شرکت کننده حضور دارند و تنوع کالایی آنها در چند گروه عمده توزیع شده است که شامل گروه درهای ساختمانی و ضد سرقت ، گروه پنجره یوپی وی سی و آلومینیوم، گروه پروفیل یوپی وی سی، گروه شیشه و نمای ساختمان ، گروه ماشین آلات ، تجهیزات ، ابزارآلات، یراق آلات ، مواد اولیه ، لوازم و مواد جانبی و وابسته میشود.

۳ – نوآوری و کیفیت محصولات ارایه شده در نمایشگاه دوازدهم چگونه است.

هرسال شاهد ارائه محصولات جدید و نوآوریهایی در گروههای مختلف نمایشگاه هستیم . امسال هم انتظار داریم در همه گروههای ذکرشده به ویژه از لحاظ کیفیت کالاهای ارائه شده شاهد رشد و شکوفایی و همچنین نوآوری باشیم .

۴ – چه تدابیری برای برگزاری ایمن نمایشگاه با وجود شیوع بیماری کرونا در نظر گرفته اید؟

برای برگزاری نمایشگاه در این شرایط خاص ، پروتکلهای بهداشتی مشخصی تدوین شده که به تأیید مراجع بهداشتی کشور نیز رسیده . سایت محل برگزاری نمایشگاه مجهز به تجهیزات بهداشتی ، تونلهای ضدعفونی ، ماسک و مواد ضدعفونی کننده خواهد بود . بازدیدکنندگان در بدو ورود به محوطه ملزم به تهیه ملزومات بهداشتی که در قالب پکیج ارائه میشود خواهند بود . غرفه داران حاضر در نمایشگاه نیز همگی از ماسک ، دستکش وشیلد استفاده می نمایند. طراحی غرفه ها و نقشه داخلی سالنها هم به گونه ای است که فاصله گذاریهای لازم از نظر موارد بهداشتی رعایت شده است . ضمن اینکه سیستم آنلاین رزرو و تهیه بلیت ورودی به نمایشگاه نیز فعال میباشد .

۵ – این نمایشگاه چه تاثیثری می تواند در بازار در و پنجره از نظر فروش، محصول، انتقال تکنولوژی و جذب سرمایه گذاری داشته باشد؟

بطورکلی نمایشگاههای تخصصی موجب پویایی و توسعه بازار مربوط به موضوع حوزه فعالیت خود هستند . نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته تهران نیز بزرگترین گردهمایی و رویداد تخصصی این بخش از صنعت میباشد که مخاطبین تخصصی و عمومی را به خود جذب می نماید . مخاطبین تخصصی این نمایشگاه را شرکتهای ساختمانی، شرکتهای انبوه ساز مسکن ، شهرکها و مجتمع های ساختمانی مسکونی، اداری و تجاری و سازندگان منفرد تشکیل میدهند . حضور تولیدکنندگان ، عرضه کنندگان و مصرف کنندگان کالاها و تجهیزات در یک گروه صنفی و کالایی خاص در یک مکان تحت قالب نمایشگاه تخصصی موجب تحرک و فعالیت بازار محصول حتی در شرایط رکود میشود و رونق نسبی را برای این حوزه به همراه می آورد . ارائه طرحها و تولیدات نو و همچنین نمایش ماشین آلات و تجهیزات مدرن که به واسطه حضور و مشارکت شرکتهای دانش بنیان در نمایشگاه نمود عینی بیشتری هم خواهد داشت ، به طور طبیعی انتقال تکنولوژی در این بخش را به همراه می آورد ، ضمن اینکه زمینه های مناسب بسیاری را از لحاظ کارآفرینی و ایجاد اشتغال و تشویق به سرمایه گذاری در این صنعت ایجاد می نماید . همه این موارد از اهداف اولیه برگزاری نمایشگاههای تخصصی هستند که در نمایشگاه در و پنجره امسال هم محقق خواهند شد .  

۶ – در زمینه توسعه صادرات و ارتباط با بازارهای خارجی در این نمایشگاه چه فرصت های وجود دارد؟

در این نمایشگاه به دعوت ستاد برگزاری نمایشگاه ، از کشورهای هدف که زمینه مناسبی برای صادرات کالاها و محصولات در و پنجره تولید ایران را دارند ، هیئتهای تخصصی جهت بازدید و خرید و انعقاد قرارداد حضور خواهند یافت که این امر در همه دوره های قبل نمایشگاه نیز محقق میشده و امیدواریم که  در این دوره نیز توافقات و تعاملات خوبی میان این هیئتها و مشارکت کنندگان در نمایشگاه برقرار گردد . 

۷ – چه توصیه ای به بازدیدکنندگان نمایشگاه دارید و بازدید از کدامیک از محصولات و فن آوری ها در این نمایشگاه را تاکید می نماید؟

تنها درخواست بنده از بازدیدکنندگان محترم این است که در رعایت موازین بهداشتی تلاش مضاعفی داشته باشند تا شرایط بهداشتی مناسبی در نمایشگاه برقرار باشد و ضمناً امکان استمرار نمایشگاهها بعد  از نمایشگاه تخصصی درو پنجره نیز وجود داشته باشد . همچنین بازدید از همه سالنها و غرفه ها را نیز توصیه میکنم چرا که در هر غرفه ای ممکن است شاهد نوآوری و ارتقاء کیفی کالا و محصولات باشند

منبع خبر : رویداد جدید،

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.