×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
حفظ کرامت بیمه شدگان از راهبردهای سازمان تامین اجتماعی است

 به گزارش تجارت گردان به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر امینی در مراسم معارفه و تکریم مدیران کل تامین اجتماعی اصفهان که با حضور روسای شعب ۸ گانه استان اصفهان، مدیران ستادی و استانی و روسای سایر شعب به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، ضمن تقدیر از خدمات ۸ ماهه عبدالرسول آقا هادی، در مدت زمان تصدی سرپرستی این اداره کل، دکتر محسن ریاضی معاون اداره کل برنامه و بودجه سازمان تامین اجتماعی را بعنوان مدیر کل جدید این اداره کل معرفی کرد.
دکتر امینی در ادامه بر ارتقای کمی و کیفی خدمات سازمان تامین اجتماعی و توسعه خدمات غیرحضوری تاکید کرد و افزود: نگاه این سازمان همواره بر پایه حفظ کرامت بیمه شدگان و مستمری بگیران است.
وی بر تعهد و تخصص بعنوان شاخصه های منابع انسانی این سازمان تاکید کرد و افزود: تمام برنامه ریزی های این سازمان در راستای تحقق اهداف کلان سازمان تامین اجتماعی یعنی تحقق عدالت اجتماعی و جلب رضایت بیمه شدگان و بازنشستگان است. حدود نیمی از جمعیت کشور تحت پوشش خدمات سازمان تأمین اجتماعی قرار دارند که این میزان در استان اصفهان بیش از ۶۵ درصد جمعیت استان را شامل می شود.
امینی گفت: سازمان تامین اجتماعی هم اکنون اقدام به ارائه و رونمایی از ۳۰ خدمت مهم این سازمان از طریق اینترنت با اجرای طرح دیجیتال ۳۰۷۰ کرده است که این اقدامات برای تحقق جلب رضایتمندی بیمه شدگان و مراجعین به این سازمان صورت گرفته است.
وی ادامه داد: خدمت صادقانه به جامعه کارگری و همکاری با جامعه کارفرمایی و توجه به اصل سه جانبه گرایی همواره در راس امور این سازمان بوده است.
امینی در ادامه با تقدیر از عبدالرسول آقا هادی سرپرست سابق این اداره کل که همزمان معاونت بیمه ای این اداره کل را بعهده دارد، محسن ریاضی را به عنوان مدیر کل تامین اجتماعی استان اصفهان معرفی و ابراز امیدواری کرد در سایه همدلی و هم افزایی جامعه کارگری، کارفرمایی و کارکنان سازمان، شاهد افزایش رضایت مندی و رشد خدمات این سازمان باشیم.

دکتر محسن ریاضی در این مراسم، از دکتر سالاری مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی بخاطر اعتماد و فرصتی که جهت خدمت به بیمه شدگان و مستمری بگیران به وی دادند، تشکر و در ادامه از عبدالرسول آقاهادی و مدیران قبلی اداره کل اصفهان تقدیر و تشکر کرد.

مدیر کل تامین اجتماعی استان اصفهان افزود: امیدواریم با همکاری و همدلی همکاران و تعامل با سایر ارگانها در چارچوب مقرارت، بتوانیم به اهداف سازمانی دست پیدا کنیم.

وی به پتانسیل بالای کارشناسی در اداره کل تامین اجتماعی استان که همیشه مورد توجه بوده اشاره کرد و گفت: استفاده از این پتانسیل با تعامل واحدها می تواند در ادامه راه گشا باشد و اهداف بهتر پیگیری شود. ان شاالله با کمک همدیگر و با فعالیت های علمی بتوانیم عملکرد خوبی را در استان اصفهان رقم بزنیم و و اهداف سازمان را اجرایی کنیم. ما باید از فرصت ها استفاده کنیم و مسائل و مشکلات استان را حل کنیم و این امر با کمک و یاری کلیه همکاران محقق می شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.