×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
حق‌وردی: پیکان هنوز با آرمان‌های تارتار فاصله دارد

حجت حق‌وردی روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا  درخصوص دیدار پیکان برابر استقلال اظهار داشت: دیدار با استقلال بازی سختی بود زیرا تیم باکیفیت و مهرهای خوبی دارد. فلسفه داخل خانه برای ما این است که برای سه امتیاز بجنگیم و بیرون خانه حداقل امتیاز را بگیریم.

وی افزود: در طول هفته روی این قضیه کار کردیم اما به خاطر شرایط زمین نتوانستیم کارهای تاکتیکی لازم را انجام داده و آن را در زمین پیاده کنیم. دیدار با استقلال بیشتر فیزیکی و بازی روی هوا بود.

مدافع پیکان عنوان کرد: واقعا کسب یک امتیاز برابر استقلال به ما در جدول کمک کرد. شرایط ما هم با توجه به تغییراتی که داشتیم و اتفاقاتی که امسال افتاد، متفاوت بود. کلی بازیکن از تیم جدا و به تیم اضافه شدند. سرمربی تیم تغییر کرد و یک هفته مانده به بازی‌ها نیز مربی عوض شد.

وی در ادامه افزود: خدارا شکر هفته به هفته از لحاظ نتیجه گیری، بحث فنی و کارهای تاکتیکی بهتر می‌شویم. امیدواریم این روند را حفظ کنیم تا پیکان متفاوتی را ببینیم.

حق‌وردی در واکنش به القابی که توسط هواداران پیکان به او داده می‌شود، گفت: الگوی فوتبالی من سرخیو راموس است؛ کاپیتان تیم رئال که یک مدافع کامل محسوب می‌شود. چنین القابی باعث خرسندی و افتخارم است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.