×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳

تجارت گردان | حق بیمه دریافتی توسط سازمان تامین اجتماعی طی مدت کمتر از یک ماه هزینه می‌شود/ هزینه ماهانه سازمان تامین اجتماعی ۱۲ هزار میلیارد تومان است

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مصطفی سالاری در جلسه ستاد تسهیلگری استان اصفهان با بیان اینکه ۵۳ درصد از جمعیت کشور و ۶۵ درصد جمعیت استان اصفهان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند، اظهار کرد: کف هزینه‌های ماهانه سازمان ۹۶۰۰ میلیارد تومان است که ۶۷۰۰ میلیارد تومان مستمری، ۲۳۰۰ میلیارد تومان برای درمان و مابقی نیز صرف هزینه‌های جاری می‌شود.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه در سال ۹۹ هزینه‌ها به ۱۲ هزار میلیارد تومان افزایش می‌یابد، ادامه داد: از این رو باید در زمینه وصول مطالبات برنامه جدی اما منصفانه‌ای داشته باشیم.

او با بیان دغدغه برای درآمد زایی و وصول منصفانه مطالبات را داریم، اضافه کرد: برخی بخشودگی جرایم را مطرح می‌کنند که ما استقبال می‌کنیم و باید در این زمینه قانون اصلاح شود.

بخشنامه بازرسی دفاتر حقوقی ابلاغ می‌شود

معاون بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی نیز در این جلسه با بیان اینکه بخشنامه بازرسی از دفاتر قانونی در دستور کار است، ادامه داد: این بخشنامه با مشارکت جدی همه بخش‌ها به مدت هشت ماه تدوین شده است و به زودی ابلاغ خواهد شد.

مهرداد قریب با بیان اینکه در سال ۹۷ برای کل اعضای هیئت بدوی دوره آموزشی برگزار شده است، اضافه کرد: ما براین اعتقاد هستیم که اموال تامین اجتماعی حق الناس است و از سوی دیگر باید شرایط کارفرماها را نیز درک کنیم.

او با بیان اینکه بخشنامه بازرسی از دفاتر قانونی در دستور کار است، ادامه داد: این بخشنامه با مشارکت جدی همه بخش ها به مدت هشت ماه تدوین شده است و به زودی ابلاغ خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.