×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
حمایت بانک صادرات ایران از دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، این بانک با شعار «بانک صادرات ایران، حامی یار مهربان» و به عنوان بانک عامل نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران طی سال‌‌های گذشته به منظور تحقق مسئولیت‌ اجتماعی خود در حوزه کتاب و نشر و ادامه حمایت از این رویداد بزرگ فرهنگی، با تجهیز شبکه گسترده خدمات بانکداری الکترونیک از دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران حمایت می‌کند.

امکان ثبت‌نام برای دریافت یارانه اعتباری خرید کتاب از ٢٢ دی‌ماه برای دانشجویان، طلاب و اعضای هیئت‌علمی فراهم شده است و متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام دریافت بن کتاب به نشانی: https://bon.tibf.ir​ مراجعه کنند. یارانۀ خرید کتاب (بن کتاب) به صورت «اعتبار خرید» به کد ملی متقاضیان اختصاص می‌یابد، لذا برای ثبت‌نام نیاز به واریز وجه نیست.

در این نمایشگاه، دانشجویان، طلاب و اعضای هیئت‌علمی می‌توانند از طریق سایت https://book.icfi.ir ثبت‌نام کرده و به صورت مجازی از حدود ٢٠٠٠ ناشر خرید کنند تا سفارش آنها از طریق پست ارسال شود.دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران با حمایت مالی و پشتیبانی خدمات بانکداری الکترونیکی بانک صادرات  ایران، سوم تا دهم بهمن‌ماه سال جاری و با همت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه کتاب و ادبیات ایران به منظور ترویج کتاب و کتابخوانی برگزار می‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.