×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
حکمرانی اپل در بازار گوشی‌های هوشمند؛ ۷ آیفون در میان ۱۰ موبایل پرفروش ۲۰۲۱

بنابر لیست منتشر شده، آیفون ۱۲ پرفروش‌ترین دستگاه سال ۲۰۲۱ بوده و در جایگاهی بالاتر از آیفون ۱۲ پرو مکس و آیفون ۱۳ که پرفروش‌ترین دستگاه سه‌ماهه چهارم سال بوده‌اند، قرار گرفته. بدین ترتیب سه مدل برتر اپل ۴۱ درصد از فروش این کمپانی را در اختیار داشته‌اند. مدل آیفون ۱۲ پرو جایگاه چهارم را به خود اختصاص داده و پس از آن، جایگاه پنجم در اختیار آیفون ۱۱ از سال ۲۰۱۹ قرار دارد.

همچنین آیفون SE عرضه شده در سال ۲۰۲۰ نیز هشتمین گوشی پرفروش سال ۲۰۲۱ بوده، این در حالیست که آیفون ۱۳ پرو مکس در جایگاه نهم قرار دارد. در سال ۲۰۲۱ بیش از ۴۲۰۰ مدل گوشی هوشمند در جهان فعال بوده‌اند.

هفت گوشی پرفروش اپل در سال 2021

غیر از اپل کدام برند‌ها به این لیست راه پیدا کرده‌اند؟

گفتنی است که سامسونگ و شیائومی تنها برندهای دیگری هستند که توانسته‌اند غیر از اپل به این لیست راه پیدا کنند. نماینده پرفروش سامسونگ، گوشی A12 است که با فتح بازار‌های قاره آمریکا و غرب اروپا در جایگاه ششم ایستاده است.

ظاهرا تصمیم سامسونگ در استفاده از ویژگی‌های خوب نظیر دوربین کارآمد، باتری قدرتمند، حافظه‌های داخلی متنوع و پشتیبانی نرم‌افزاری بلندمدت موثر واقع شده و گلکسی A12 مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است.

پس از سامسونگ، شرکت چینی شیائومی به ترتیب با گوشی‌های ردمی ۹A و ردمی ۹ جایگاه‌های هفتم و دهم را به خود اختصاص داده و این دو مدل ۲۲ درصد از فروش کلی شیائومی را در بازارهایی مانند چین، هند و اقیانوسیه را در اختیار داشته‌اند.

این ۱۰ دستگاه، ۱۹ درصد از فروش جهانی گوشی‌های هوشمند را به خود اختصاص داده‌اند که در مقایسه با میزان فروش ۱۶ درصدی گوشی‌های پرفروش در سال ۲۰۲۰، رشدی ۳ درصدی را نشان می‌دهد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.