×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
حیدری: آلومینیوم به تجربه پرسپولیس باخت/ نگاه‌ها به استقلال و پرسپولیس باید برابر باشد

سپهر حیدری در گفت‌وگو با ایسنا درباره برتری دو بر صفر پرسپولیس مقابل آلومینیوم اظهار کرد: بازی بسیار سختی برای پرسپولیس بود. آلومینیومی‌ها در دو سال گذشته گربه سیاه پرسپولیس بوده‌اند و یک تیم قابل احترام و تاکتیکی هستند. افکار آقای خطیبی به تیمش می‌خورد و در بازی امروز پرسپولیس را تحت فشار گذاشته بود. هر چقدر پرسپولیس به محوطه جریمه نزدیک می‌شد، آلومینیوم بیش‌تر حریفش را تحت فشار می‌گذاشت.

او ادامه داد: پرسپولیس در این بازی توانست چند موقعیت ایجاد کند اما نتوانست استفاده کند. در نیمه دوم مشخص بود آلومینیوم از نظر بدنی کم آورده است و بدن‌شان خالی کرد. پرسپولیس توانست تعویض‌های خوبی انجام دهد و خستگی‌شان روی گل‌هایی که دریافت کردند، مشخص بود. به نظر من آلومینیوم به تجربه پرسپولیس باخت و تعویض‌های بسیار هوشمندانه کادرفنی تاثیرگذار بود. بازیکنان انگیزه خوبی دارند و مطمئنم پرسپولیس به جایگاه اصلی‌اش یعنی صدر جدول برمی‌گردد.

این بازیکن پیشین پرسپولیس درباره جذب بازیکن جدید توسط پرسپولیسی‌ها گفت: به هر حال نیاز است یک مهاجم شش دانگ جذب شود. مهاجمی که خوب باشد به سختی پیدا می‌شود. رامین رضاییان هم در اولین بازی‌ خیلی خوب کار کرد و باتوجه به انگیزه‌اش و هم‌چنین انگیزه دیگر بازیکنان قدیمی تیم، اعتقاد دارم این تیم می‌تواند جای استقلال را در صدر جدول بگیرد.

او درباره ادامه فصل و هفته‌های باقی مانده لیگ برتر بیان کرد: استقلال تیم قابل احترامی است و با فرهاد مجیدی کارش را خیلی خوب ادامه می‌دهد اما اگر مشکلات پرسپولیس را استقلال داشت، شاید اکنون برای پلی آف لیگ قهرمانان آسیا می‌جنگید. فشاری که به پرسپولیس وارد شد، بازیکنانی که از تیم رفتند و تمام این بدهکاری‌ها باعث شده است فشار زیادی به تیم وارد شود. نگاه‌ها باید برابر باشد و به هر دو تیم یک جور نگاه کنند. پرسپولیس باز هم جزو شانس‌های اول قهرمانی است و از هواداران ممنونم که پشت این تیم باقی ماندند.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.