×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

تجارت گردان | خانه دار کردن اقشار مختلف یکی از مهمترین رسالت های بانک مسکن است

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، به مناسبت هفته کار و کارگر محمد غفوریان مدیر شعب استان به همراه معاون اجرایی و کارشناس بازاریابی مدیریت با رضا اسماعیلی مدیر کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی دیدار و گفتگو کرد .

رضا اسماعیلی مدیر کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی در ابتدای این دیدار در گذشت مرحوم ابوالقاسم رحیمی انارکی مدیر عامل بانک را تسلیت گفت.

مدیر کل تعاون و کارو رفاه اجتماعی با تقدیر از عملکرد بانک مسکن در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی اظهار داشت: بانک مسکن نهایت همکاری و تعامل را با اداره کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی داشته است .

وی افزود: بانک مسکن از بانک های فعال و مورد اعتماد است که در طول سالهای متمادی در خانه دار کردن اقشار مختلف جامعه پیش قدم بوده است.

محمد غفوریان مدیر شعب استان نیز در این دیدار با تبریک هفته کار و کارگر ،کارگران را از مهمترین اقشار جامعه دانست که در چرخه تولید کشور سهم بسزایی دارند.

وی افزود: کارگران نقش بسیار مهمی در تحقق شعار سال که همان جهش تولید است را برعهده دارند .

مدیر شعب استان با اشاره به فعالیت و رسالت بانک مسکن گفت: خانه دار کردن اقشار مختلف یکی از مهمترین رسالت های بانک مسکن است ،که جامعه کارگری نیز از این قاعده مستثنی نیست.

غفوریان خاطر نشان کرد: بانک مسکن به عنوان بانک توسعه ای تخصصی در بخش مسکن گام های موثری را در توسعه اشتغال و کمک به رونق تولید برداشته است.

وی یادآور شد: با عنایت به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهش تولید بانک مسکن سیاست های اعتباری خود را در مسیر کمک و پشتیبانی وحمایت از جهش تولید تدوین کرده وبرای ایجاد جهش ورونق در این بخش تمام توان خود را بکار خواهد بست.

وی در ادامه با اشاره به پروژه های نا تمام مسکن مهر همکاری اداره کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان را برای تعیین تکلیف این پروژه خواستارشد .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.