×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
خبر خوش عضو هیات مدیره؛ نفت آبادان صاحب یک بودجه خوب می‌شود

محمدی در حاشیه دیدار دوستانه نفت آبادان برابر مس رفسنجان در تهران، در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت این تیم اظهار کرد: باشگاه صنعت نفت آبادان یکی از قطب‌های بازیکن سازی کشور بوده اما شرایط اقتصادی به صورتی بوده است که در این چند سال باشگاه را اذیت کرده است.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد:  تاکنون در فصل جاری توانسته ایم ۳۰ درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان را پرداخت کنیم و برنامه داریم و در حال پیگیری یک سری مسائل هستیم تا در آینده نزدیک ارقام پرداختی را بیشتر کنیم. به دنبال ایجاد ساختار اقتصادی جدید در باشگاه هستیم و با حمایت مدیران ارشد وزارت نفت از تیم و برنامه‌هایی که پیش‌بینی شده است ان شاالله در سال های آینده این باشگاه درآمد دائمی خواهد داشت. ان شاالله بخش زیادی از این درآمد به صورت دائمی باشد. 

عضو هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان همچنین خاطرنشان‌کرد: در حال حاضر تنها آقای گوهری از تیم نفت آبادان جدا شده و آقای منصوریان برنامه های خود را به باشگاه داده است و باشگاه در حال پیگیری است. در حال حاضر تیم دوم و تیم ذخیره های مان تیم های بسیار خوبی هستند و فکر می کنم با توجه به جوانانی که داریم و همچنین جوانانی که در شهر آبادان وجود دارد، با توجه به صحبت‌هایی که با سرمربی محترم تیم داشتیم مشکل آنچنانی نداشته باشیم و البته در صورتی که نیازی برای تقویت تیم باشد ان شاالله انجام خواهد شد. 

وی درباره چگونگی درآمد دائمی نیز گفت: بر اساس قانون موجود به مجموعه تیم های دولتی ممنوعیت پرداخت وجود دارد و طی سال های گذشته نیز به طرق مختلف هزینه های آنها انجام می شد ولی ما به دنبال ساختاری هستیم که وقتی به صورت صد در صد نهایی شد از طریق خود باشگاه اطلاع رسانی خواهد شد و مطمئن باشید موارد مختلفی را در این زمینه در نظر گرفته ایم که امیدواریم در اوایل فصل آینده نسبت به فصل های گذشته با یک بودجه خوب وارد لیگ برتر شویم. 

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.