×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
خدمات تامین اجتماعی در نهایت درایت و تدبیر به بیمه شدگان ارائه می شود

 به گزارش تجارت گردان به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر امیر عباس منوچهری ضمن تبریک کسب رتبه برتر استان قزوین در رتبه بندی مدیریت های درمان کل کشور اظهار داشت: استان قزوین در بین استان های دیگر عملکرد بهتری را ارائه داد و موفق به کسب این رتبه باارزش شد. همچنین  این استان در مدیریت کرونا از جمله استان هایی بود که بسیار خوش درخشید و از نحوه مدیریت و مواجهه با این بحران آسوده خاطر بودیم.
وی با اشاره به واقعی شدن برخی از تعهدات سازمان تامین اجتماعی گفت:  تعهدات سازمان در قبال تعداد زیادی از اقلام پروتز و اروتز تا ۴برابر افزایش یافت تا رضایتمندی بیمه شدگان جلب شود.
وی افزود: طرحی به منظور بیماری های صعب العلاج و بیماری هایی با هزینه های متعارف با هدف حفاظت مالی برای بیمه شدگان بالای ۶۵ سال و زیر ۱۸ سال در حال تدوین است که به زودی به اطلاع بیمه شدگان تامین اجتماعی خواهد رسید.
دکتر محمد صادق بابایی مدیر درمان تامین اجتماعی استان قزوین نیز، خرید دستگاه اکسیژن ساز جهت بیمارستان رازی، راه اندازی ۱۶ تخت نورولوژی در بیمارستان رازی، خرید ۴ دستگاه ونتیلاتور، خرید چیلر جهت بیمارستان های رازی و تاکستان، خرید و راه اندازی دستگاه رادیولوژی پرتابل بیمارستان رازی و ارتقاء دستگاه سوم آنالوگ ویژه بیمارستان رازی، خرید چیلر جهت بیمارستان های رازی و تاکستان، اجرای برنامه هتلینگ و تعویض دستگاه های دیالیز بیمارستان تاکستان و ساماندهی و استاندارد سازی آشپزخانه بیمارستان تاکستان را از جمله اقدامات در حال انجام سالجاری برشمرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.