×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
خدمات جدید و متنوع همراه بانک برای مشتریان بانک مسکن

 بانک مسکن-هیبنا، در صورتی مشتری بانک مسکن درخواست استفاده از همراه بانک را به شعبه ارائه نداده باشد می تواند از برخی خدمات متنوع این سامانه استفاده کند.
به این صورت که سامانه همراه بانک بانک مسکن دارای دو قسمت مجزا (قسمت اصلی و پیشخوان) است، مشتریانی که فرم درخواست استفاده از خدمات همراه بانک را در محل شعبه پر نکرده باشد، می توانند از قسمت پیشخوان همراه بانک استفاده کرده و با اضافه کردن کارت های خود شامل مسکن کارت یا کارت های متصل به شبکه شتاب ‌در سامانه از سرویس های خرید شارژ و پرداخت قبوض استفاده کنند.
در عین حال اگر مشتری دارای نام کاربری و کارت یا حساب فعال در سامانه باشد می تواند از تمامی سرویس های موجود در این سامانه استفاده کند. برای برخورداری از تمامی امکانات این سامانه لازم است مشتری فرم درخواست خدمات موبایل بانک یا اینترنت بانک را پرکرده و نوع کارت یا حساب مورد نیاز جهت استفاده در سامانه مذکور را مشخص کند.
این امکانات برای مشتریانی که همراه بانک نداشته و فرم درخواست نیز پر نکرده اند و صرفا اینترنت بانک فعال دارند فراهم است. به طوریکه مشتری می تواند از قسمت پیشخوان و با اضافه کردن کارت های خود در سامانه از سرویس های خرید شارژ و پرداخت قبوض بهره مند شود.
همچنین اگر هنگام افتتاح حساب و تکمیل فرم درخواست استفاده از همراه بانک، کاربر متصدی درگاه مجازی، اقدام به تعریف مشتری و فعال سازی کارت یا حساب وی‌ در سامانه مدیریت درگاه های مجازی(vtms) کرده باشد، مشتری می تواند با مراجعه به سایت بانک به آدرس www.bank-maskan.ir منوی خدمات الکترونیک( خدمات مبتنی بر تلفن و تلفن همراه) اقدام به بارگذاری فایل نصبی همراه بانک و نصب آن کرده و با دریافت نام کاربری و رمز عبور همراه بانک جدید می تواند از امکانات کامل این برنامه استفاده کند.
به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، همراه بانک مسکن بستری برای استفاده از خدمات بانکی روی تلفن همراه هوشمند است که با استقبال صاحبان حساب‌های کارتی در بانک مسکن روبرو شده است. به کمک این سامانه امکان دسترسی مشتریان به حساب ها، کارت ها، تسهیلات، برچسب های الکترونیکی عوارضی و …. میسر می شود. اداره کل بانکداری الکترونیک بانک مسکن به منظور گسترش حوزه خدمات بانکداری الکترونیک و جذب رضایت مشتریان نسخه همراه بانک جدید را با بکارگیری تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین راه اندازی کرده است

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.