×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
خدمات مبتنی بر محتوا، از این پس فقط از طریق اعتبار حساب ویژۀ این خدمات، به ایرانسلی‌ها ارائه می‌شود

تجارت گردان | خدمات مبتنی بر محتوا، از این پس فقط از طریق اعتبار حساب ویژۀ این خدمات، به ایرانسلی‌ها ارائه می‌شود

 به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از روابط‌عمومی ایرانسل، مشترکان اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، از این پس در صورت تمایل به استفاده از خدمات مبتنی بر محتوا، لازم است تا حساب ویژۀ این خدمات را شارژ کنند.

این تغییر بر اساس مصوبۀ سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری) و از تاریخ ۱۹ خرداد ماه ۱۳۹۹ اعمال شده است.

تمامی مشترکان اعتباری ایرانسل از روز ۱۹ خرداد ماه ۱۳۹۹، تنها در صورتی می‌توانند از خدمات مبتنی بر محتوای ایرانسل استفاده کنند که با مراجعه به بخش اعتبار محتوا در اپلیکیشن «ایرانسل من» و یا شماره‌گیری کد دستوری #۱۱*۵۵۵* ، بستۀ ویژۀ محتوایی را خریداری کرده باشند.

خدمات مبتنی بر محتوا برای مشترکان دائمی ایرانسل کماکان غیرفعال است.

ایرانسل بسته‌های اعتباری ۱۰هزار تا ۱۰۰هزار ریالی برای مشترکان خود در نظر گرفته است تا از راه‌های یاد شده بتوانند در صورت تمایل، حساب اعتبار محتوای خود را افزایش دهند .

مشترکان ایرانسل در صورت نداشتن اعتبار لازم در حساب ویژۀ خدمات محتوایی، امکان استفاده از این خدمات را ندارند؛ اما فهرست خدمات مبتنی بر محتوای قبلی برای آنها قابل مشاهده است تا در صورت خرید بستۀ محتوایی، بتوانند خدمات دلخواه خود را از فهرست موجود انتخاب و استفاده کنند.

مشترکان ایرانسل همواره می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد دستوری #۸۰۰* ، خدمات مبتنی بر محتوای فعال روی حساب خود را مشاهده و در صورت لزوم، آنها را غیرفعال کنند.

ایرانسل به عنوان اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری، پیش از این نیز با هدف ارتقای شفافیت در ارائۀ خدمات مبتنی بر محتوا، علاوه بر کد دستوری #۸۰۰* ، امکان مشاهده و غیرفعال‌سازی این خدمات را از طریق اپلیکیشن ایرانسل‌من نیز فراهم کرده بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.