×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
خدمات ویژه بانک اقتصادنوین برای ایام نوروز

تجارت گردان | خدمات ویژه بانک اقتصادنوین برای ایام نوروز

 به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین؛ با توجه به تعطیلی شعب بانک‌ها در تعطیلات نوروزی و لزوم کاهش ترددهای غیرضروری به دلیل شیوع ویروس کرونا، مشتریان بانک اقتصادنوین می‌توانند با استفاده از خدمات الکترونیکی این بانک مانند اینترنت‌بانک، اینترنت‌بانک همراه، اپلیکیشن‌های همراه‌نوین و رمز‌ساز ارس و … بسیاری از فعالیت‌های مورد درخواست خود را بدون نیاز به حضور در شعبه دریافت کنند. همچنین به منظور خدمت‌رسانی هر چه بهتر، شعب منتخب این بانک در تهران و سایر شهرستان‌ها در روزهای دوم، سوم و چهارم فروردین ۱۳۹۹ به صورت کشیک مفتوح بوده و آماده ارایه خدمت به مشتریان گرامی هستند.
از دیگر خدمات ویژه این ایام کارت‌های هدیه بانک اقتصادنوین با طرح‌های نوروزی و نیز طرح‌های دلخواه است که تنوع انتخاب هدیه را برای گیرنده کارت ایجاد می‌کند. مشتریان ارجمند می‌توانند با مراجعه سایت می کارت به آدرس micard.enbank.ir به صورت آنلاین کارت هدیه مورد نظر خود را سفارش دهند و در محل مورد نظر دریافت کنند.
علاوه بر خدمات یادشده، کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان بانک اقتصادنوین به شماره ۴۸۰۳۱۰۰۰-۰۲۱ در تمام ایام نوروزی و به‌صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخ‌گویی به پرسش‌ها و ابهامات مشتریان ارجمند هستند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.