×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
خدمت به مردم چوار با بهره‌برداری از فاز دوم پتروشیمی ایلام/ رکورد تولید پلی اتیلن در این مجتمع شکسته شد

تجارت گردان | خدمت به مردم چوار با بهره‌برداری از فاز دوم پتروشیمی ایلام/ رکورد تولید پلی اتیلن در این مجتمع شکسته شد

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از روابط عمومی پتروشیمی ایلام، مهندس حسن نجفی سمنانی با بیان این‌که تهیه و تامین کالاهای مورد نیاز و معاملات خُرد شرکت در استان ایلام و بخش چوار، از اهداف و برنامه‌های پیش‌روی این مجتمع پتروشیمی است، اظهار داشت:بخش عظیمی از نیازمندی‌های این شرکت در استان ایلام و بخش چوار تامین خواهد شد که همین‌امر گردش مالی مناسبی برای بخش بازار و اصناف این شهر در پی خواهد داشت.
وی ادامه داد:خدمات پتروشیمی ایلام به مردم استان و بخش چوار با افتتاح فاز دوم این مجتمع در قالب مسئولیت‌های اجتماعی گسترش و تسریع خواهد یافت.
او به نامگذاری سال ۹۹ به نام «جهش تولید» اشاره کرد و گفت: رکورد تولید پلی‌اتیلن سنگین در این مجتمع با اخذ ۳۸ تن خوراک در ساعت شکسته شد.
نجفی سمنانی افزود:پتروشیمی ایلام نماد توسعه و آبادانی منطقه است و با راه‌اندازی فاز دوم مجتمع شاهد شکوفایی اقتصاد و صنعت و صنایع پایین‌دستی در استان خواهیم بود.
مدیر عامل شرکت پتروشیمی ایلام در پایان پتروشیمی ایلام را سنگر خدمت به مردم عنوان و خاطر نشان کرد:دیروز در دوران دفاع مقدس مردم مقاوم و مرزدار این استان حماسه آفریدند و امروز فرزندان این دیار در سنگر تولید و خدمت افتخارآفرینی خواهند کرد.
در این دیدار شهردار و اعضای شورای شهر چوار نقطه‌نظرات و مسائل پیرامون مسائل شهر چوار را مطرح کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.