×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
خریدهایتان ایرانی و از بازار لامرد باشد

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی لامرد ، انصاری در ابتدا با گله مندی از برخی مدیران اعلام داشت: بعضی از مشکلات و گره خوردن کارها بیشتر بدلیل ریز شدن و جزء نگری مدیران واحدهاست، باید نگاهتان به طرح های بزرگ باشد تا درگیر کارهای جزئی نشوید، متاسفانه برخی در این مجموعه فقط جزء بین هستند و نگاهی به اهداف کلان مجموعه ندارند.

وی با بیان اینکه باید با اعتقاد و ایمان به اهداف ترسیمی، ریل گذاری کنید و کارهایتان را پیش ببرید اظهار داشت: منطقه ویژه اقتصادی لامرد متعلق به کشور و شهرستان لامرد است، ارث پدری ما نیست که به دلخواه خودمان کار را جلو ببریم، باید برای این شهرستان کار کرد.

انصاری مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در رابطه با حمایت از تولید داخلی عنوان‌ داشت: ما وظیفه ی حمایت از کالای ایرانی و تقویت بازار داریم، باید تمام خریدها ایرانی و از بازار لامرد تهیه شود.

انصاری در پایان با اشاره به حوادث و خسارت‌های ناشی از سیل اخیر در شهرستان لامرد و مهر، از جان باختن یکی از نیروهای زحمتکش پالایشگاه پارسیان در جریان این سیلاب اظهار تأسف کرد و از تلاش های مجموعه منطقه ویژه و حمایت و همراهی شرکت های فعال در منطقه و خدمات رسانی به روستاها و همراهی با ستاد مدیریت بحران شهرستان تشکر و قدردانی نمود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.