×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
خطیبی: صحبت از سهمیه و قهرمانی به تیمم استرس می‌دهد/ بازیکنان ما سنگ تمام گذاشتند

به گزارش ایسنا، رسول خطیبی سرمربی آلومینیوم اراک پس از تساوی یک بر یک مقابل استقلال در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: بازی را همه دیدید. من باید بپرسم به تیم آلومینیوم چه نمره‌ای می‌دهید. من از شما تشکر می‌کنم و به این تیم افتخار می‌کنم. ما یک بازی خوبی ارائه دادیم و بازیکنان ما سنگ تمام گذاشتند. ایرادهایی داشتیم که آن‌ها را برطرف کردیم. با احترام به تیم استقلال، بازی از نیمه اول تا آخر بازی یکطرفه بود و گلر ما ۲ بار توپ را لمس کرد.

او ادامه داد:‌ بازی به قدری یکطرفه بود که وینگرها و هافبک‌های ما یک بار در زمین ما آمدند و همه در زمین استقلال بودیم. از نظر آماری فکر می‌کنم، تیم ما عملکرد بهتری نسبت به استقلال داشته است. با توجه به اینکه تیم‌ها در بالای جدول حضور داشتند، پیش بینی می‌شد شاید بازی به سمت احساسات پیش برود اما ما سعی کردیم در این بازی منطقی باشیم و در پایان تمام آماری و برتری‌ها برای ما بود.

خطیبی خاطرنشان کرد: هواداران هم فکر می‌کنم کیفیت بازی ما را تحسین کنند. من از بازیکنان تشکر می‌کنم که مقابل تیمی بازی کردند و به گل رسیدند که کلا ۲ گل دریافت کرده بود و در شرایط بازی گل نخورده بود. بازیکنان ما توانستند بازی را برگردانند و حق ما برد بود. تیم آلومینیوم شخصیتی دارد که حریف‌ها  بعضا برای کسب نتیجه مساوی به میدان می‌آیند.

سرمربی آلومینیوم تاکید کرد: من از مردم استان مرکزی خواهش می‌کنم بازیکنان من را تحت فشار نگذارید. وقتی صحبت از قهرمانی و سهمیه لیگ قهرمانان آسیا می‌شود، تیم استرس می‌گیرد. ما کار خودمان را انجام می‌دهیم، این روند ادامه پیدا می‌کند. اولویت ما فوتبال زیبا است و همین مدل را پیش خواهیم گرفت. این تیم ۲ سال است در لیگ برتر حضور دارد و تیم‌هایی هستند که ۳۰ سال در لیگ برتر هستند و همچنان سهیمه آسیا نگرفته‌اند. این شرایط ما را تحت فشار قرار می‌دهد و تیم را از نظر روحی و روانی خراب می‌کند. باید بازیکنان ما کار خود را راحت انجام دهند.

خطیبی درباره عملکرد داوری گفت:  نباید درباره عملکرد داروی صحبت کرد اما بعد از بازی بازیکنان من ناراحت بودند. آن‌ها به من گفتند که چرا به داوری اعتراض نمی‌کنید. خودم دوست ندارم اعتراض کنم اما بازیکنان ما مقداری از این مساله گلایه داشتند. اگر اعتراضی باشد، باشگاه از طریق نامه صورت می‌دهد. اما خواستم صدای اعتراض بازیکنان را به گوش دیگران برسانم. حق بازیکنان من این نبود اما به داور احترام می‌گذاریم. شاید بازیکن در شرایطی تحت فشار باشد و این باعث می‌شود تنش‌ها و اعتراض‌ها بیشتر شود. من باید از حق بازیکنانم دفاع کنم. تحمل ما هم یک حدی دارد و امیدوارم حق تیم ما ضایع نشود و اشتباهی در کل بازی نبینیم.

سرمربی آلومینیوم درباره برتری تیمش در مالکیت توپ گفت: وقتی یک تیمی می‌بازد، بازی بعدی را با نتیجه تساوی به پایان برساند، عملکرد قابل قبولی خواهد داشت. ما با بازیکنان خود صحبت کردیم تا برای این بازی آماده شوند. ما از نظر روحی – روانی، کارهای ویژه‌ای کردیم تا بازیکنان در زمین چه کاری انجام دهند. ما در این بازی مثل ۸ هفته اول خود بودیم و مقابل صدرنشین لیگ به این شکل بازی کردیم و این نتیجه حاصل شد. در مورد داوری هم صحبت نمی‌کنم چون اعتقاد دارم کارشناسان باید درباره صحنه‌ها نظر بدهند اما بازیکنان ما در رختکن به خاطر اتفاقات بازی ناراحت بودند.

سرمربی آلومینیوم  درباره عملکرد میثم مجیدی خاطرنشان کرد: من از میثم مجیدی و بازیکنان باتجربه تیم تشکر می‌کنم. میثم به خاطر تعصبی که داشته است، با تمام وجود کار کرده است. او خوب تمرین می‌کند و مزد زحماتش را گرفت. او نظم تیمی را رعایت کرده است و چون بزرگ‌تر تیم است، در راستای نظم تیمی تلاش کرده است. باید قدر مجیدی را دانست و باید از او تشکر کرد.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.