×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

تیم فوتبال فولاد خوزستان در روزهای گذشته با چالش های زیادی مواجه بود از استعفای نکونام تا تصمیم گیری برای انتخاب سرمربی؛ فولادی ها در نهایت به علیرضا منصوریان برای هدایت تیم اعتماد کردند. مربی که سابقه فعالیت در فوتبال خوزستان به واسطه کار در نفت آبادان را در کارنامه دارد.

ابراهیم اشکش در گفت و گو با ایسنا، با بیان این که ما خوزستانی ها نباید خوش استقبال و بد بدرقه باشیم، اظهارکرد: تیم فولاد روزهای پرحاشیه ای دارد و هرچند در نهایت روز گذشته سرمربی جدید این تیم انتخاب شد اما جواد نکونام برای استان خوزستان دو قهرمانی و سهمیه حضور در جام باشگاه های آسیا را به ارمغان آورد و حضور در جمع چهار تیم نهایی غرب آسیا اوج عملکرد فولاد خوزستان و استان خوزستان از بدو تاسیس فوتبال تا الان بوده است که حاصل کار و دسترنج جواد نکونام و باشگاه فولاد بوده است.

وی با اشاره به برخی حواشی پیرامون جدایی این سرمربی از فولاد، گفت: اکنون که نکونام از فولاد جدا شده است باید قدردان زحمات او باشیم که توانست افتخارات زیادی را در زمان حضور در فولاد برای خوزستان به ارمغان بیاورد. پس افتخارات نکونام نباید فراموش شود.

 این مربی فوتبال خاطرنشان کرد: در ضمن باید یادمان باشد کادر فنی فولاد یک کادر بومی و از سرمایه های استان مان تشکیل شده بود و باید به نادر غبیشاوی، حسین کعبی،مهدی هاشمی نسب و مسعود عالی پور بابت افتخارات با فولاد خسته نباشید بگوییم.

وی بیان کرد: من معتقدم اکنون بعد از جدایی نکونام، باز هم به مربیان خوزستان بی اعتنایی شد اما در مجموع برای کادر فنی جدید فولاد و آقای منصوریان آرزوی موفقیت دارم و نباید یادمان برود فولاد نماد فوتبال خوزستان و هواداران با نتایج این تیم محبوب زندگی می کنند، پس کادرفنی جدید مسئولیت سختی را عهده دار شده اند.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.