×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۴ خرداد , ۱۴۰۳
داربی شمالی‌ها در فوتسال

به گزارش ایسنا، هفته پنجم لیگ برتر فوتسال ایران با انجام ۷ دیدار در روز جمعه برگزار می‌شود که در مهم‌ترین دیدار قند کاترین انتهای جدولی در نوشهر مهمان زندی بتن کلاردشت است. قند کاترین آمل در ۴ بازی قبلی خود تنها یک تساوی کسب کرده و ۳ بار هم شکست خورده است. دیگر تیم شمالی هم اوضاع بهتری نسبت به قند کاترین ندارد و با ۲ امتیاز در رده دوازدهم قرار گرفته است. آن‌ها هفته گذشته با نتیجه ۵ بر ۳ مقابل صنایع پشتیبان تازه وارد شدند.

در یکی از دیدارهای حساس هفته، گیتی‌پسند با فولاد زرندی مصاف می‌کند که خیلی‌ از کارشناسان فوتسال انتظار بیشتری از این تیم داشتند اما با ۶ امتیاز در رده ششم قرار دارد و میانه جدولی است. گیتی‌پسند که فقط تا بیست و یکم مرداد، آقای گل ۲ فصل اخیر لیگ برتر یعنی سعید احمدعباسی را در اختیار دارد، برای رسیدن به سن‌ایچ ساوه و کراپ الوند صدرنشینف باید تمام ۳ امتیاز خانگی این مسابقه را کسب کنند.

تیم صدرنشین سن‌ایچ ساوه نیز تاکنون امتیازی به رقبا نداده و باید به مصاف فرش آرایی رود که از ۴ بازی خود در ۳ بازی متحمل شکست شده است. کراپ الوند نیز مقابل فردوس قم باانگیزه بازی دارد که بازیکنان تیم قمی با وجود وضعیت نامناسب تمرینات‌شان نتایج نسبتا خوبی را تا این مقطع از فصل کسب کرده‌اند.

برنامه کامل هفته پنجم لیگ فوتسال به شرح زیر است:

سن‌ایچ ساوه – فرش‌آرا، ساعت ۱۷
فردوس قم – کراپ الوند، ساعت ۱۷
مس سونگون – سفیر گفتمان، ساعت ۱۷
گیتی‌پسند – فولاد زرند ایرانیان، ساعت ۱۷
گهر زمین سیرجان – مقاومت البرز، ساعت ۱۷
زندی‌بتن کلاردشت – قند کاترین آمل، ساعت ۱۷
چیپس کامل مشهد – صنایع پشتیبان هرمزگان، ساعت ۱۷

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.