×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

تجارت گردان | دام ایرانی بهترین کیفیت گوشت را دارد/در ماههای اخیر هیچ ارگانی مجوز خروج دام ایرانی به خارج را صادر نگرده است

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان، علی اصغر ملکی صنف فروشندگان گوشت گوسفندی تهران با توجه به بارندگی امسال که به شکر خدا منجر به پیدایش مراتع سرسبز در کشور شد این امر برای دامداران بستری را فراهم نمود تا دام های بسیار پروزنی را پرورش و به بازار عرضه نمایند.

وی این شرایط را مانع از گران شدن گوشت و ثبات قیمت آن در ماه های اخیر در کشور عنوان کرد و افزود: مراتع پوشیده از علوفه های تازه و مجانی برای دامدار، آرامش خاطری را به وجود آورده تا بدون دغدغه تلفات و یا هزینه سنگین خرید علوفه به دامداری و رونق آن مشغول شود که به طبع بازارهای گوشت رونق و مانع گران شدن گوشت و ثبات آن در ماه های اخیر در کشور گردید.

ملکی در رابطه با صادرات گوسفند زنده به خارج از مرزها گفت: در ماههای اخیر هیچ ارگانی برای خروج دام ایرانی به خارج و صادرات آن به هیچ وجه مجوزی را صادر نگرده است و صحت آن را می توان از وفور دام ایرانی و گوشت آن در سراسر کشور دریافت کرد که به نسبت قیمت ها نیز دچار نوسان نیست و مدتی است که ثبات خود را حفظ نموده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت گوسفتندی افزود: اکنون گوشت به مغازه دار با قیمت ۹۵ هزار تومان عرضه می شود و مغازه دار با ۱۰ درصد سود آن را به مصرف کننده می فروشد.

ملکی تاکید کرد: به هیچ عنوان واردات گوسفند زنده به کشور نداریم ، گوشت گرم  را از کشورهای آسیای میانه وارد و گوشت یخ زده گوساله  را از کشور برزیل وارد می شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.