×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
دربی تماشایی مرسی‌ساید برنده نداشت/ VAR ناجی اورتون شد

به گزارش ایرنا؛ امروز (یکشنبه) در دیداری حساس از هفته پنجم لیگ برتر باشگاه‌های انگلیس، تیم صدرنشین اورتون در ورزشگاه «گودیسون پارک» از مدافع عنوان قهرمانی یعنی لیورپول پذیرایی کرد که این بازی زیبا با تساوی دو بر دو به اتمام رسید تا همچنان اورتون بدون شکست باشد.

لیورپول که در دیدار قبلی خود با شکست تحقیرآمیز و عجیب هفت بر یک مقابل استون‌ویلان مواجه شده بود، دیدار امروز را هجومی آغاز کرد و در دقیقه سوم پاس زیبای «رابرتسون» به «سادیو مانه» رسید و این مهاجم سنگالی با ضربه‌ای تماشایی گل نخست بازی را برای میهمان به ارمغان آورد.

در دقیقه ۱۱ «ویرجیل فن‌دایک» مدافع هلندی و گران‌قیمت لیورپول به دلیل مصدومیت جای خود را به «گومز» داد.

در ادامه شاگردان «کارلو آنجلوتی» در اورتون که هر چهار بازی ابتدایی خود را با برتری به اتمام رسانده‌اند برای جبران تلاش زیادی انجام داده و در دقیقه ۲۰ «مایکل کین» مدافع پیش‌تاخته اورتون موفق شد با ضربه سر، گل تساوی را به ثمر برساند.
سپس لیورپول چند موقعیت نسبی برای گلزنی داشت که «جردن پیکفورد» با واکنش‌های خود اجازه نداد تا گل دیگری به دست آمده تا نیمه نخست این دیدار تماشایی با تساوی یک بر یک همراه شود.

در دقایق ابتدایی نیمه دوم، پاس‌های طلایی «خامس رودیگز» موجب شد تا اورتون دو بخت مناسب گلزنی داشته باشد که «کالورت لوین» و «ریچالیسون» این موقعیت‌های مناسب را از دست دادند.

در دقیقه ۷۱ اشتباه مدافع اورتون در دفع توپ موجب شد تا «محمد صلاح» با شوتی سرضرب دومین گل لیورپول را ثبت کند.
در ادامه بازهم «پیکفورد» دروازه‌بان اورتون با ۲ واکنش عالی، اجازه نداد تا برتری لیورپول قطعی شود.

در دقیقه ۸۰ ارسال «لوکاس دینیه» با پرش بلند و ضربه سر «کارلوت لوین» همراه  شد تا توپ دور از دستان «آدرین» درون دروازه میهمان جای گرفته و گل تساوی آبی‌های اورتون به ارمغان بیاید. این هفتمین گل کارلوت‌لوین در فضل جاری لیگ برتر جزیره است.

در دقیقه ۸۸ «ریچالیسون» مهاجم برزیلی تیم اورتون به دلیل تکل خشن روی پای «تیاگو» با کارت قرمز داور جریمه شد تا میزبان در لحظات پایانی، ۱۰ نفره شود.
در دقیقه ۹۲ بازی تکضرب و تماشایی لیورپولی با ضربه «هندرسون» همراه شد تا واکنش پیکفورد نیز ثمری نداشته و گل سوم میهمان درون دروازه اورتون قرار بگیرد، اما با استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی و با تصمیمی بحث برانگیز، گل لیورپول مردود شد تا «یورگن کلوپ» لبخند تلخی به این تصمیم بزند.
با این تساوی تیم اورتون به امتیاز ۱۳ رسید تا همچنان صدرنسین باشد و لیورپول نیز به امتیاز ۱۰ رسید.
برنامه سایر دیدارهای امروز
چلسی – ساوتهمپتون / ساعت ۱۷:۳۰
منچسترسیتی – آرسنال / ساعت ۲۰
نیوکاسل – منچستریونایتد / ۲۲:۳۰

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.