×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخشش خیره کننده بزرگترین آرومکاتیک ایران /نوری بی رقیب در دومین رویداد ملی پتروفن / بیشترین جوایز پتروفن 1402 به پتروشیمی نوری رسید

به گزارش تجارت گردان به نقل از برند، مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی شرکت پتروشیمی نوری، در مراسم اختتامیه پتروفن ۱۴۰۲ که در حضور بزرگان صنعت پتروشیمی کشور و شرکت های دانش بنیان فعال در این حوزه برگزار شد تندیس شرکت برتر در نوآوری به مهندس صانعی مدیرعامل شرکت پتروشیمی نوری اعطا شد.
در در ادامه ی این مراسم ، مدیرعامل پتروشیمی نوری بار دیگر بر روی سکو فراخوانده شد تا برای دومین سال متوالی لوح ارزشمند مدیر نوآور را از دستان دکتر علی عسگری مدیرعامل صنایع پتروشیمی خلیج فارس دریافت نماید.
علاوه بر این شرکت پتروشیمی نوری ، به دلیل فعالیت های گسترده و اثربخش در دو حوزه مهم نو آوری در فرایند و نوآوری در دیجیتال نیز به عنوان شرکت برتر شناخته شد که در این میان دکتر حمید رجایی رئیس امور توسعه محصول، فناوری و نوآوری این شرکت، با اهداء لوح مورد تجلیل قرار گرفت .
این پایان کار بزرگترین آروماتیک ایران در اختتامیه پتروفن ۱۴۰۲ نبود چرا که برای چهارمین بار نام این شرکت برده شد تا مهندس علی اکبر کوهپیما، کارشناس امور توسعه محصول فناوری و نوآوری شرکت پتروشیمی نوری در میان تشویق حاضران لوح نوآور برتر این جایزه را از آن خود سازد.
شایان ذکر است این جوایز بر اساس عملکرد یک ساله شرکت های پتروشیمی صنعت پتروشیمی و پس از ارزیابی های دقیق ارزیابان این مجموعه و بررسی شاخص های متعدد به برترین های حوزه نوآوری اعطا شد.
گفتنی است نمایندگان امور توسعه محصول، فناوری و نوآوری شرکت پتروشیمی نوری در تمامی پنل های تخصصی این رویداد حضور پررنگی داشته و بیش از ۵۰ شرکت دانش بنیان در جلسات B2B درمورد همکاری با پتروشیمی نوری شرکت نمودند.

تندیس : شرکت برتر در نوآوری
لوح : مدیر نوآور (مهنس صانعی مدیرعامل پتروشیمی نوری )
لوح : نوآور برتر ( مهندس علی اکبر کوه پیما )
لوح : نوآوری در فرایند
لوح : نوآوری در دیجیتال

تجارت گردان | درخشش خیره کننده بزرگترین آروماتیک ایران /نوری بی رقیب در دومین رویداد ملی پتروفن / بیشترین جوایز پتروفن ۱۴۰۲ به پتروشیمی نوری رسید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.