درخشش فولاد سنگان در سمپوزیوم روابط‌عمومی

همچنین در این جشنواره علاوه بر محوریت‌های روابط عمومی به کاربرد دانش و دست‌آور‌های جدید در حوزه روابط عمومی و ارتباط با مشتریان و سهامداران و مشتریان… اشاره شد.

همزمان با برگزاری این گردهمایی که با حضور بیش از ۲۰۰ شرکت برتر، در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما در تهران برگزار شد، از «دکتر امرایی» مدیرعامل شرکت فولاد سنگان به‌عنوان «مدیر

ارشد ارتباط گستر سال ۱۴۰۲» تقدیر شد و همچنین از ” ایمان یعقوبی” مدیر روابط عمومی شرکت فولاد سنگان با عنوان ” مدیر برتر روابط عمومی ایران” و روابط عمومی فولاد سنگان با اعطای ” نشان ویژه روابط‌عمومی دانش محور ” تقدیر و تجلیل شد.

طی این برنامه که توسط انجمن روابط‌عمومی‌ها برگزار شد به روند و تاریخچه روابط عمومی در جهان و ایران و اهمیت و جایگاه آن در شرکت ها و واحدهای تجاری… پرداخته شد، هوش مصنوعی و ارتباط موثر و حمایت از حوزه ارتباطی و رسانه‌ها، به‌روزرسانی تکنولوژی و همگام‌شدن با آن و… از جمله نکات مهم در این سمپوزیوم بود.

یکی از نکات مهمی که روابط‌عمومی‌ها باید در محوریت کار خود قراردهند و در راستای آن کوشا باشند توجه به دوسویه بودن روابط‌عمومی، ایجاد فهم مشترک با رسانه‌ ها و مشتریان ….، مدیریتی بودن کار و واحد روابط‌عمومی و اخلاق و ارتباط درست و باید‌ها و نبایدهایی که از پل ارتباطی روابط عمومی با شرکت ها و رسانه ها و مشتریان ایجاد می‌شود.

فتحنایی

Recent Posts

ویدیو: خلاصه تصویری خبرهای «ومعادن» در هفته‌ای که گذشت

در این ویدئوی کوتاه، ظرف چند دقیقه، چکیده اخبار هلدینگ سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات…

4 ساعت ago

خبرنامه شماره ۱۳۹۵ فولاد منتشر شد

خبرنامه شماره ۱۳۹۵ فولاد، امروز شنبه ۷ مهر ماه ۱۴۰۳ به صورت الکترونیکی منتشر شد.

4 ساعت ago

استفاده از تجهیزات تراز اول دنیا در ساخت نیروگاه خورشیدی فولاد مبارکه/ دریافت مجور اتصال این نیروگاه به شبکه برق سراسری

روح‌الله اعلائی، مدیر پروژه نیروگاه خورشیدی فولاد مبارکه در حاشیه نمایشگاه تخصصی انرژی‌های نو و…

4 ساعت ago

تحول بزرگ در حوزه تولید انرژی‌های تجدیدپذیر در کشور با ساخت نیروگاه خورشیدی فولاد مبارکه

محمد ساتکین، مشاور وزیر نیرو در حاشیه بازدید از غرفه شرکت فولاد مبارکه در دومین…

4 ساعت ago