×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
در ادامه تولید پایدار،پنجمین محموله محصولات بیدبلند صادر شد/آماده برگزاری افتتاح با شکوه یک افتخار ملی هستیم

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط‌ عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، محمود امین نژاد ضمن تاکید بر اینکه تاکنون بیش از ۳۰۰ هزار تن محصول +C2 تولید شده، تصریح کرد: در حال حاضر این مجتمع طبق برنامه ریزی‌های قبلی روزانه حدود ۱۸ هزار تن خوراک از NGL900 دریافت می‌کند. وی‌گفت:به واسطه تولید پایدار حدود ۱۱ هزار تن گاز متان جهت مصارف خانگی در پیک مصرف هموطنان تولید و به شبکه گاز کشور تزریق می‌شود.
مدیر عامل بیدبلند خلیج فارس ادامه داد: روزانه ۱۴۰۰ تن اتان،۲۰۰۰ تن ال پی جی و ۱۳۰۰ تن محصول پنتان در این مجتمع تولید می‌شود.
وی همچنین تصریح کرد:خوشبختانه به لطف خداوند و همت کلیه ارکان شرکت، پنجمین محموله صادراتی به مقصد مورد نظر ارسال شده و روند صادرات در حال حاضر با شکسته شدن رکورد تولید این محصول ادامه خواهد داشت.
امین نژاد با بیان اینکه در حال حاضر این مجتمع در مدار تولید پایدار قرار دارد؛ابراز امیدواری کرد تا پایان بهمن ماه سال جاری با اتصال خوراک مجتمع های پارس جنوبی از طریق خط ششم سراسری، ظرفیت تولید بیدبلند خلیج فارس افزایش قابل توجهی یابد.
مدیرعامل بیدبلند خلیج فارس تاکید کرد:خوشبختانه به واسطه تداوم تولید در این مجتمع مشکل دیرینه و اساسی تامین خوراک شرکت‌های مهم پتروشیمی در منطقه ویژه ماهشهر برطرف شده است.
در پایان امین نژاد خاطر نشان کرد: افتخار و بالندگی ساخت بیدبلند خلیج فارس متعلق به تمام مردم ایران خواهد بود و امیدواریم این دستاورد فرزندان ملت، جهش بلند تولید را امسال محقق سازد و در روزهای پایانی هفته جاری شاهد افتتاحی با شکوه از این افتخار ملی باشیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.