×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
در سفر یک روزه مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به کرمانشاه چه گذشت؟

روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، «دکتر سید سعید شمسی‌نژاد» برای دیدار با امام جمعه پاوه، شرکت در جلسه کمیسیون معاملات بانک، جلسه با کارکنان استان و بازدید از شعبه‌های پاوه و روانسر، سفری یک روزه به کرمانشاه داشت.
در این بازدیدها «یوسف نجدی» مدیرکل امور استان‌ها، دکتر «روح الله قاسمیان» مشاور مدیرعامل و رئیس اداره کل روابط عمومی و «مجید خسروی» رئیس اداره کل پشتیبانی وی را همراهی کردند.
شمسی‌نژاد در بدو ورود به کرمانشاه در نشست کمیسیون معاملات که برای گشودن پاکت‌های پیشنهادی مناقصه پروژه ساخت شعبه «ثلاث باباجانی» برگزار شد، حضور یافت.
در ادامه مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و مدیران ستادی بانک به همراه «محمدرضا نجفی شعاع» مدیر شعب استان کرمانشاه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران راهی اورامانات شدند تا از شعب بانک در دو شهرستان روانسر و پاوه بازدید کنند.
رضایتمندی بالای مردم از شعبه پاوه
شمسی‌نژاد در بازدید از شعبه بانک در شهرستان روانسر ضمن تشکر از زحمات کارکنان، جذب بیشترین میزان نقدینگی نسبت به سایر شعب استان را دستاورد مهم شعبه روانسر دانست.
وی همچنین در بازدید از شعبه پاوه، کسب بالاترین میزان رضایتمندی از عملکرد پرسنل و بانک در میان بانک‌های استان از سوی این شعبه را توفیق مهمی دانست و افزود: این موفقیت تنها در سایه همدلی و تلاش همکاران محقق شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.