×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
در پرونده ویلموتس فرصت برای دفاع داریم

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از صداوسیما؛ آقای مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان که امروز (دوشنبه) برای ارائه گزارش در خصوص پرونده ویلموتس سرمربی تیم ملی فوتبال به کمیسیون اصل ۹۰ آمده بود، گفت: اتفاقاتی برای فوتبال ما افتاده و یک حکم غیرطبیعی برای فوتبال کشور صادر شده است، باید به این نکته توجه داشته باشیم که هنوز در وسط کار هستیم، بعد از حکم تعیین وضعیت فیفا که صادر شد در مرحله دادگاه عالی ورزش که وظیفه محوری و تعیین کننده در اختلافات ورزش در کشور‌های مختلف را دارد، روبرو هستیم.
وزیر ورزش گفت: باید در این مرحله با تمام توان دفاع جانانه‌ای از منافع ملی و منافع ورزش کنیم.
آقای سلطانی فر با بیان اینکه هنوز وسط کار هستیم و شکست نخورده ایم، افزود: با این عزم و اراده‌ای که در فدراسیون فوتبال به وجود آمده، همه با هم کمک می‌کنیم و ظرفیت‌های حقوقی را که در وزارت امورخارجه، ریاست جمهوری و مجلس وجود دارد برای شکستن این حکم به کار خواهیم گرفت تا بتوانیم حکم را برگردانیم.
وی همچنین گفت: حکم صادر شده محصول یک کار غیرقابل توجیه وکلای طرف مقابل است، ما الان در وسط این ماجرا قرار داریم و هرگونه تضعیف موقعیت فدراسیون فوتبال ناخواسته کمکی به وکلای طرف مقابل خواهد کرد.
آقای سلطانی فر افزود: فدراسیون فوتبال طی چند سال گذشته که موجب تاسف است و هیچ کس هم نمی‌خواست این اتفاق بیفتد، دچار این مشکل شده است.
وی افزود: منتظریم محتوای رایی که به نام ایران صادر شده را دریافت کنیم، تا از جزئیات رای مطلع شویم، تا بفهمیم این محکومیت به کدام یک از بند‌های قرارداد مربوط می‌شود، در نهایت ریشه مسائل به وجود آمده کجا بوده است.
وزیر ورزش همچنین گفت: فدراسیون فوتبال طی سال‌های گذشته دستاورد‌های خوبی از جمله جام جهانی ۲۰۱۸ داشته است.
آقای سلطانی فر افزود: افرادی که الان در این فدراسیون مورد هجمه قرار گرفته اند، در سال‌های گذشته تیم‌های ملی را تشکیل داده و حمایت کرده و نتایج خوبی را هم به دست آوردند، این خدمات باید مدتوجه قرار گیرد.
وی با اشاره به اینکه باید کارنامه فدراسیون فوتبال دیده شود، تصریح کرد: الان وقت یک همگرایی و دفاع جانانه از فوتبال ملی است، وقت تسویه حساب‌های سیاسی، ورزشی و جناحی نیست.
وزیر ورزش همچنین گفت: از ماه‌ها قبل سازمان بازرسی کل کشور بررسی کاملی را در این زمینه انجام داده و گزارشی را تهیه کرده و جمع بندی این گزارش به دستگاه‌های قضایی و دادسرای تهران ارسال شده است تا اگر کسی خطایی کرده به آن رسیدگی شود.
آقای سلطانی فر افزود: بازرسی کل کشور به عنوان نهاد نظارتی بررسی کاملی انجام داده و پرونده برای صدور رای رفته است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.