×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
دسترسی سریع به اطلاعات با اپلیکیشن راهنمای تجارت

تجارت گردان | دسترسی سریع به اطلاعات با اپلیکیشن راهنمای تجارت

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان، مظفر علیخانی معاون فنی و خدمات بازرگانی اتاق ایران در مراسم رونمایی از اپلیکیشن راهنمای تجارت گفت: مهم‌ترین کارکرد این اپلیکیشن توزیع سریع اطلاعات است.او بیان کرد: در عصر امروز هر که سریع‌تر به اطلاعات دقیق و درست دسترسی پیدا کند، قطعا در عرصه رقابت موفق‌تر خواهد بود. بدون تردید این اپلیکیشن می‌تواند فعالیت اقتصادی را با شناخت  به اطلاعات در عرصه‌های مختلف بیشتر کند.

علیخانی افزود: در حوزه سیاست تجارت انرژی، صادرات و واردات، آمار و اطلاعات صادرات، بازار هدف صادراتی و فرصت‌ها پلی بین فعالان اقتصادی خواهد بود تا به بازار صادراتی وصل شوند.

معاون فنی و خدمات بازرگانی اتاق ایران افزود: این کار ارزشمندی است که انجام شده و به عنوان گام نخست برای توسعه تجارت به شمار می‌رود، اما نیاز به کار بیشتر دارد و نیاز است با سرعت بیشتری به روز شویم.

علیخانی گفت: با همکاری‌های صورت گرفته تمایل داریم در حوزه صادرات و واردات تعامل داشته باشیم.

در ادامه مراسم رهبری رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی گفت: راه اندازی این اپلیکیشن به افرادی که تمایل دارند وارد عرصه تجارت شوند بیار کمک کننده است. این افراد نیاز دارند تا در زمان کمی اطلاعات بدست آورند که این اپلیکیشن بسیار کمک‌کننده است.

او بیان کرد: سامانه در رونمایی آغازین وضعیت مناسبی دارد و جامعیت بالایی دارد که امیدواریم به کمک پخش خصوصی رشد پیدا کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.