×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
دستورالعمل بهداشتی لیگ برتر فوتبال ابلاغ شد

به گزارش ایرنا، در نامه بهاروند به باشگاه‌ها و هیات‌های فوتبال آمده است: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت به حداقل رساندن تعداد افراد حاضر در ورزشگاه‌ها تا الاع ثانوی نسبت به انجام موارد ذیل همکاری لازم صورت گیرد:
۱- تنها بازیکنان اصلی و ذخیره به همراه کادر فنی که در لیست بوده و شرایط حضور در زمین مسابقه را دارند مجاز به ورود به ورزشگاه بوده و بازیکنان خارج از فهرست از جمله بازیکنان محروم و مصدوم حق همراهی با تیم و حضور در سکوها را ندارند.
۲- با هدف کاهش ریسک شیوع ویروس کرونا، حضور مسوولین عالی رتبه باشگاه طبق روال فصل پیش (چهار نفر همراه تیم میهمان و ۶ نفره همراه تیم میزبان) تنها با داشتن آی دی کارت و هماهنگی با مسوول برگزاری مسابقه امکان‌پذیر بوده و از حضور سایر افراد میهمان و همراهان فاقد آی دی کارت به ورزشگاه معذور می‌باشیم.
۳- همکاران مسوول در روز برگزاری مسابقه از سوی هیات فوتبال استان یا شهرستان تایید و تامین می‌شوند (از جمله عوامل برانکارد، توپ جمع کن‌ها و سایر عوامل اجرایی روز مسابقه) باید در حداقل تعداد مجاز بوده و توجه بر رعایت الزامات پروتکل‌های بهداشتی از جانب ایشان در تعهد میزبان است.
۴- مکررا یادآوری می‌گردد، از آنجا که کلیه مسابقات تا اطلاع ثانوی بدون حضور تماشاگر است، بنابراین به هدف حمایت از نظام سلامت کشور و انجام پروتکل‌های صادره از سوی وزارت بهداشت، حضور افراد مختلف در کلیه فضای ورزشگاه و همچنین استقرار مهمانان و مسوول شهری در فضاهای مختلف مانند جایگاه وی آی پی، سکوها و کنار زمین اکیدا ممنوع بوده و مسوول برگزاری مسابقات تا زمان حضور ایشان از برگزاری مسابقه منع می‌گردد.
۵- تامین ۶ نفر توپ جمع کن و چهار نفر از عوامل برانکارد، با نظر هیات فوتبال استان بوده و انجام معاینات پزشکی و ارایه آموزش‌های لازم به ایشان برعهده هیات محترم استان و یا شهرستان میزبان است.
۶- نظارت بر انجام صحیح دستورالعمل‌های بهداشتی صادره از جمله ضد عفونی و پلمب رختکن‌ها و فضاهای اجرایی، ضدعفونی توپ‌ها، تامین پَد بهداشتی و ضدعفونی کفش‌ها در ورودی زمین مسابقه، نصف لامپ‌های یو وی، ایجاد فاصله بهداشتی روی نیمکت‌ها و تعبیه مسیر استقرار بازیکنان و کادر فنی روی سکوها و… بر عهده هیات فوتبال و باشگاه میزبان است.  

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.