Categories: ورزشی

دستورالعمل بهداشتی لیگ برتر فوتبال ابلاغ شد

به گزارش ایرنا، در نامه بهاروند به باشگاه‌ها و هیات‌های فوتبال آمده است: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت به حداقل رساندن تعداد افراد حاضر در ورزشگاه‌ها تا الاع ثانوی نسبت به انجام موارد ذیل همکاری لازم صورت گیرد:
۱- تنها بازیکنان اصلی و ذخیره به همراه کادر فنی که در لیست بوده و شرایط حضور در زمین مسابقه را دارند مجاز به ورود به ورزشگاه بوده و بازیکنان خارج از فهرست از جمله بازیکنان محروم و مصدوم حق همراهی با تیم و حضور در سکوها را ندارند.
۲- با هدف کاهش ریسک شیوع ویروس کرونا، حضور مسوولین عالی رتبه باشگاه طبق روال فصل پیش (چهار نفر همراه تیم میهمان و ۶ نفره همراه تیم میزبان) تنها با داشتن آی دی کارت و هماهنگی با مسوول برگزاری مسابقه امکان‌پذیر بوده و از حضور سایر افراد میهمان و همراهان فاقد آی دی کارت به ورزشگاه معذور می‌باشیم.
۳- همکاران مسوول در روز برگزاری مسابقه از سوی هیات فوتبال استان یا شهرستان تایید و تامین می‌شوند (از جمله عوامل برانکارد، توپ جمع کن‌ها و سایر عوامل اجرایی روز مسابقه) باید در حداقل تعداد مجاز بوده و توجه بر رعایت الزامات پروتکل‌های بهداشتی از جانب ایشان در تعهد میزبان است.
۴- مکررا یادآوری می‌گردد، از آنجا که کلیه مسابقات تا اطلاع ثانوی بدون حضور تماشاگر است، بنابراین به هدف حمایت از نظام سلامت کشور و انجام پروتکل‌های صادره از سوی وزارت بهداشت، حضور افراد مختلف در کلیه فضای ورزشگاه و همچنین استقرار مهمانان و مسوول شهری در فضاهای مختلف مانند جایگاه وی آی پی، سکوها و کنار زمین اکیدا ممنوع بوده و مسوول برگزاری مسابقات تا زمان حضور ایشان از برگزاری مسابقه منع می‌گردد.
۵- تامین ۶ نفر توپ جمع کن و چهار نفر از عوامل برانکارد، با نظر هیات فوتبال استان بوده و انجام معاینات پزشکی و ارایه آموزش‌های لازم به ایشان برعهده هیات محترم استان و یا شهرستان میزبان است.
۶- نظارت بر انجام صحیح دستورالعمل‌های بهداشتی صادره از جمله ضد عفونی و پلمب رختکن‌ها و فضاهای اجرایی، ضدعفونی توپ‌ها، تامین پَد بهداشتی و ضدعفونی کفش‌ها در ورودی زمین مسابقه، نصف لامپ‌های یو وی، ایجاد فاصله بهداشتی روی نیمکت‌ها و تعبیه مسیر استقرار بازیکنان و کادر فنی روی سکوها و… بر عهده هیات فوتبال و باشگاه میزبان است.  

فتحنایی

Recent Posts

تحویل حدود ۵ هزار واحد مسکن مهر پردیس تا پایان سال به شرط همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با بیان اینکه در سال گذشته از حدود ۳۰…

6 ساعت ago

۴۰ هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به حساب بازنشستگان واریز شد

میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از واریز ۴۰ هزار فقره وام ۳۰ میلیون تومانی قرض‌الحسنه…

6 ساعت ago

شرکت آهن و فولاد ارفع موفق به دریافت ۶ پروانه اکتشاف در منطقه کشکوئیه-فارغان شد

معاون اکتشاف و امور معادن شرکت آهن و فولاد ارفع، اعلام کرد : این شرکت…

6 ساعت ago

معرفی و تشریح دو دستاورد فاخر بانک‌آینده؛ از سوی معاون طرح‌وبرنامه بانک آینده صورت گرفت

آقای نیک‌اخلاق، معاون طرح‌وبرنامه بانک آینده در آیین رونمایی از سامانه «چکاد» و «ریال‌دیجیتال» که…

7 ساعت ago

نقش برجسته شرکت مبین انرژی خلیج فارس در تامین آب شیرین برای روستاهای جنوبی بوشهر

شرکت مبین انرژی خلیج فارس با نصب ۱۵ دستگاه آب‌شیرین‌کن در روستاهای جنوب بوشهر، به…

7 ساعت ago

نشان ملی وجدان محیط زیست به شرکت مبین انرژی خلیج فارس رسید

شرکت مبین انرژی خلیج فارس در جشنواره مشترک محیط زیست و میراث فرهنگی و گردشگری،…

7 ساعت ago