×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
دستیابی به رکورد جدید حمل محصول

تجارت گردان | دستیابی به رکورد جدید حمل محصول

رشیدی همچنین از حمل بیش از ۷میلیون و 490 هزار تن انواع محصولات طبق سفارش مشتریان به اقصی نقاط کشور در سال 98 خبر داد و اظهار داشت: در هر دو حوزۀ حمل جاده‌ای و حمل ریلی رکوردهای جدیدی با بیش از 5.7 درصد افزایش نسبت‌به رکورد سال 96 حاصل شده است.
رئیس برنامه‌ریزی و کنترل حمل محصولات مبارکه حمل و تحویل این حجم از محصولات را در پاسخ‌گویی به تقاضای بازار تأثیرگذار دانست و گفت: تحویل به‌موقع سفارش‌های مشتریان که صنایع پایین‌دستی صنعت فولاد را شامل می‌شود، موجب افزایش رضایتمندی مشتریان و کاهش التهاب بازار می‌شود.
 وی افزایش حمل محصولات را موجب کاهش ماندگاری محصولات تولیدشده در انبارها برشمرد و خاطرنشان کرد: این امر کاهش هزینه‌ها و افزایش درآمد و سودآوری شرکت را به همراه خواهد داشت.
سعید رشیدی کسب این موفقیت‌ها را در شرایط سخت ناشی از شیوع بیماری کرونا و درحالی‌که بسیاری کشورها از این جهت با مشکلات زیادی روبه‌رو شده‌اند، مرهون لطف الهی و رهنمودهای مدیریت عالی شرکت و نیز تلاش و همکاری کارکنان محترم در واحدهای مختلف از قبیل حفاظت فیزیکی، قسمت توزین و ارسال محصولات، راه‌آهن و همکاران پرتلاش واحدهای بارگیری در نواحی تولید فولادسازی، نورد گرم، نورد سرد و مجتمع فولاد سبا و سایر همکارانی که در فرایند حمل محصولات سهیم بوده‌اند دانست و در همین خصوص  از  همکاری و تعامل تمامی مسئولین شهرستان‌های هم‌جوار و  استان، که شرایط حمل این میزان محصول را در بخش جاده ای و ریلی تسهیل نمودند،  تشکر و قدردانی کرد.
سعید رشیدی ابراز امیدواری کرد در سال جهش تولید و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و در ادامۀ رکوردهای پیاپی در بخش‌های مختلف فولاد مبارکه شاهد رشد و پیشرفت صنعت ایران اسلامی باشیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.