×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
دفاع جانانه یونایتد به نفع رقیب سنتی؛ لیورپول صدر را به آرسنال تقدیم کرد

دیدار تیم‌های لیورپول و منچستریونایتد از هفته هفدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه آنفیلد با قضاوت مایکل اولیور برگزار شد که در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

تیم کلوپ در ۷ دیدار خانگی خود در این فصل رکورد صد در صد پیروزی را در اختیار داشت و جالب اینجاست که یونایتد بیش از ۶ ساله بود که موفق به گرفتن امتیاز از لیورپول در آنفیلد نشده بود. در مقابل شیاطین سرخ در بازی‌های خارج از خانه عملکرد ضعیفی داشتند و در هفت دیدار خود سه بار شکست خورده بودند.

دویست و یازدهمین نبرد بزرگ فوتبال انگلیس در حالی برگزار شد که آنفیلد با بیشترین ظرفیت ۵۰ سال اخیر خود بازی را میزبانی می‌کرد و ۵۷ هزار نفر در ورزشگاه حضور داشتند.

طبق انتظار لیورپول بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه ۲۸ روی هفتمین کرنر قرمزها، ارسال آرنولد روی سر فن دایک نشست اما آندره اونانا در مرکز دروازه حاضر بود و مانع گلزنی کاپیتان لیورپول شد. منچستریونایتد در نیمه اول بازی عملکرد بسیار ضعیفی داشت و تنها یک بار لمس توپ در محوطه جریمه لیورپول داشت. از آخرین گل شیاطین سرخ در آنفیلد ۴۱۷ دقیقه می‌گذشت که یک نیمه دیگر نیز به آن اضافه شد.

در دقیقه ۶۶ ضربه خطرناک آرنولد روی پاس صلاح از پشت محوطه جریمه به شکل خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت. شیاطین سرخ نیمه دوم عملکرد بهتری داشتند و در دقیقه ۶۷ اولین موقعیت جدی خود را بدست آورد. پاس تک ضرب مک تومینای، راسموس هویلوند را در داخل محوطه در موقعیت تک به تک قرار داد اما ضربه این بازیکن را آلیسون بکر با قفسه سینه خود مهار کرد.

در دقیقه ۷۶ این‌بار نوبت به اونانا رسید که دروازه منچستریونایتد را نجات دهد، پاس تماشایی صلاح در محوطه جریمه به نونیز رسید که تعلل این بازیکن دیاز را در موقعیت شوت‌زنی قرار داد که اونانا با خروج خود توپ را راهی کرنر کرد. او یک دقیقه بعد شوت کوناته را هم به زیبایی مهار کرد. در دقیقه ۴+۹۰ دیوگو دالوت به دلیل اعتراض به تصمیم داور با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد.

با این نتیجه لیورپول با ۳۸ امتیاز در رتبه دوم قرار گرفت و منچستریونایتد با ۲۸ امتیاز در رتبه هفتم ایستاد.

ترکیب ابتدایی لیورپول:

آلیسون، آرنولد، کوناته، فن دایک، سیمیکاس، سوبوسلای، اندو، خرافنبرخ، صلاح، نونیز و دیاز.

سرمربی: یورگن کلوپ

ترکیب ابتدایی منچستریونایتد:

اونانا، دالو، اوانز، واران، شاو، مینو، امرابط، آنتونی، مک تومینای، گارناچو و هویلوند.

سرمربی: اریک تن هاخ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.