×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
دلیل جدایی “صلصالی “از ذوب آهن اعلام شد

در پی خبر جدایی محمد صلصالی از  کادر فنی تیم فوتبال ذوب آهن، باب شایعه اختلاف بین او و کادر فنی در محافل خبری باز شد که روابط عمومی باشگاه ذوب آهن در مقابل این اخبار واکنش نشان داده و دلیل را این چنین بیان کرد.

به گزارش ایسنا، روابط عمومی و اموربین الملل باشگاه ذوب آهن اصفهان در متن اعلامیه خود آورده است: ” همانگونه که اهالی ورزش و علاقه مندان به فوتبال و هواداران عزیز مستحضرند تیم فوتبال ذوب آهن پس از گذراندن یک دوران بحرانی و فراز و فرودهای بسیار، درحال حاضر با به کارگیری مربی خوشفکر و بزرگی همچون مهدی تارتار و کادر فنی با تجربه، با دانش و ترکیبی از بازیکنان جوان و با انگیزه، نه تنها بحران را پشت سر گذاشته، بلکه امروز می رود تا بعنوان تیمی منسجم و مدعی، مدافع عنوان و نام بزرگ نایب قهرمان آسیا باشد.

در این میان، متاسفانه شاهد ارائه سخنانی در مورد جدایی “صلصالی” هستیم که به هیچ عنوان صحت ندارد. واقعیت جدایی او بسیار ساده و صریح است؛ با وجود تمایل بسیار باشگاه و سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن به حضور و همکاری صلصالی، او به دلیل عدم توافق در قرارداد با باشگاه ذوب آهن اصفهان، تصمیم به جدایی از تیم فوتبال بزرگسالان گرفت ولی مثل همیشه عضوی از خانواده بزرگ ذوب آهن بوده و خواهد بود.”

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.