×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
دماوند، لواسان و کردان؛ بهشت اجاره‌ی ویلاهای زیبا و مجهز

در صنعت معماری ویلا به ساختمانی گفته می‌شود که از چهار طرف نمای بیرونی داشته باشد. ساخت ویلا اولین بار در روم باستان آغاز شده است. زمانی که ساخت ویلا شکل گرفته بود طبقه اجتماعی ثروتمند از این نوع معماری استفاده می‌کردنند. ویلا معمولا در اطراف شهر و ییلاق‌ها ساخته می‌شده است.

امروزه ویلا تقریبا با همان تعریف گذشته ساخته می‌شود. لازم به ذکر است تا حدودی تعریف این کلمه و کاربرد آن تغییر کرده است. امروزه ویلا به محل‌های اقامتی گفته می‌شود. این محل اقامت مستقل از متراژهای کوچک شروع و تا متراژهای خیلی بزرگ ساخته می‌شوند. ویلاهایی که به عنوان محل اقامتی تهیه می‌شوند تمامی امکانات مانند آشپزخانه، اتاق خواب، سرویس بهداشتی، حمام و… را با تمامی وسایل در خود دارند.

ساکنین تهران برای تفریحات کوتاه مقاصد و ییلاقات زیادی اطراف شهر بزرگ تهران دارند. انتخاب هر کدام از اینها برای شما جذابیت خواهد داشت. هر شهر و روستایی را که برای اقامت مد نظر داشته باشید ویلا و ساختمانی برای اجاره پیدا خواهید کرد.

کردان

کردان یک روستای خوش آب و هوا نزدیکی تهران است. این روستای سرسبز باغ‌های بزرگی دارد. دود، ترافیک، برج، سروصدا و… هیچ کدام در کردان وجود ندارد. اگر کردان را برای تعطیلات چند روزه خود انتخاب می‌کنید می‌توانید خاطره خوبی از اینجا داشته باشید. روستای کردان باغ‌های گیلاس، گردو، آلبالو، زردآلو، توت و… را دارد. این محصولات در باغ‌های زیادی پیدا خواهند شد. کردان در شصت و پنج کیلومتری تهران قرار دارد.

همه نمی‌توانند اکثر شهرها یک ساختمان برای اقامت چند روزه داشته باشند ولی می‌توان در کردان ویلا اجاره کرد و اقامت و مسافرت خوبی را داشت. کردان روستایی با جاذبه‌های طبیعی فراوان است. این روستای زیبا، بکر و سرسبز است. ویلاهای زیبا و لوکسی در این منطقه ساخته شده است. کوچه باغ‌های کردان سرگرمی خوبی برای شما خواهد بود. ییلاق کردان از توابع شهرستان ساوجبلاغ در استان البرز است. ‌جاباما به عنوان بهترین ویلا کردان در کنار شماست تا خاطره‌ای ماندگار از سفرتان خلق شود.

دماوند

تجارت گردان | دماوند، لواسان و کردان؛ بهشت اجاره‌ی ویلاهای زیبا و مجهز

یکی از شهرستان‌های استان تهران شهرستان دماوند است. این شهرستان در شرق استان قرار گرفته است. منطقه دماوند سبز و خرم است. دلیل نام‌گذاری وجود کوه دماوند نماد ایستادگی است. مسافرت به دماوند در هر فصل سال محاسن خود را دارد. آب و هوای دماوند معتدل است. این منطقه هر فصل تنوع آب و هوایی خاصی دارد، به همین دلیل اجاره ویلا دماوند هم بسیار محبوب است.

شهرستان دماوند یکی از مراکز مهم کشاورزی در ایران است. تنوع درختان میوه در دماوند زیاد است. ساخت ویلا در این منطقه کمی از زمین‌های کشاورزی را از میان برده است اما هنوز هم دماوند زیبا و قابل سکونت برای مسافرت‌های کوتاه است. تولید عسل در دماوند اکثر بومیان منطقه را به این شغل مشغول کرده است. عسل دماوند خواص دارویی و درمانی دارد.

اقامت در دماوند جدای از دیدن باغ‌های زیبا و آب و هوای مطبوع، جانوران و حیواناتی مانند بز، میش، پلنگ و… را برای سرگرمی دارد. پرندگانی مانند کبک، تیهو، عقاب طلایی، قرقی و… را نیز در دماوند خواهید دید.

جاذبه گردشگری در دماوند را به راحتی می‌توانید پیدا کنید. دریاچه تار یکی از انتخاب‌های شما خواهد بود. این دریاچه یکی از دریاچه‎های آب شیرین است. زمانی که به دماوند رفتید از آبشار تیزآب آن حتما دیدن کنید. این آبشار در محله دشتمزار قرار دارد. یکی از دلایلی که گردشگران به این آبشار می‌روند طعم آب است.

چشمه اعلا را نباید فراموش کرد. این چشمه شهر دماوند در شمال این شهر قرار دارد. از آب موجود در چشمه اعلا، آب معدنی تولید می‌شود.

عناصر کلسیم، منیزیم، پتاسیم، سدیم و… در آب این چشمه وجود دارد. این آب برای کاهش فشار خون موثر است. خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی نیز با کمک این آب برطرف خواهد شد.

لواسان

تجارت گردان | دماوند، لواسان و کردان؛ بهشت اجاره‌ی ویلاهای زیبا و مجهز

لواسان شهری در شهرستان شمیرانات است. بومی‌های لواسان این شهر و توابع اطرافش را لواسون می‌نامند. این شهر یک دره ییلاقی است. آب و هوای لواسان کمی سرد است. این شهر در دامنه جنوبی کوه دماوند واقع شده است. لواسان برای گشت و گذار رودخانه جاجرود را دارد البته این شهر فقط به همین رودخانه خلاصه نمی‌شود. مناظر چشم‌نواز و زیبای لواسان روزهای زیادی می‌تواند شما را سرگرم کند؛ به همین خاطر اقامت در ویلا لواسان یکی از تفریح‌های محبوب در بین ساکنین و مسافران تهران است.

لواسان یک مقصد چهار فصل برای ساکنین تهران و حوالی آن است. شهر لواسان با تهران کمتر از پانزده کیلومتر فاصله دارد. این شهر نزدیک‌ترین منطقه خوش آب و هوا برای شهر تهران است. لواسان اگر خود بهشت نباشد حتما قسمتی از بهشت خواهد بود.

اگر لواسان را برای تعطیلات و استراحت انتخاب کرده باشید نباید نگران اقامت در این شهرستان باشید. ویلاهای اجاره‌ای در لواسان وجود دارند. لواسان نخستین شهر هوشمند در ایران است.

جاذبه‎های طبیعی لواسان بسیار زیاد است. از این جاذبه‌ها می‌توان به سد لتیان، رودخانه افجه، آبشار ناران، چنار کهنسال، پارک جنگلی تلو، پارک جنگلی لتیان، کوه بندک و… اشاره کرد.

لواسان به دلیل وجود قسمت بومی و شهر جدید به دو قسمت تقسیم شده است. قسمت بومی لواسان همچنان با باغ‌های میوه پوشیده شده است. شهر لواسان در قسمت شهر جدید حالت زندگی شهری را به خود گرفته است.

محله‌های لواسان زیاد هستند. سبو کوچک، سبو بزرگ، شورکاب، گلندوک، ناران، تیمورآباد، کلاک و… قسمتی از محله‌های این شهر را تشکیل داده‌اند.

لواسان به دلیل نزدیکی با شهر تهران مقصد خوبی برای تفریح و مسافرت کوتاه است. ویلا، کلبه، ویلای استخردار و… در لواسان برای تهرانی‌هایی که قصد سفر به این ییلاق خوش آب و هوا را دارند، پیدا می‌شود. لواسان تمامی سلیقه‌ها در این مورد را پوشش می‌دهد. اجاره ویلا اصولا روزانه انجام می‌شود. اگر لواسان را انتخاب کرده باشید برای تفریح به شهرهای نزدیک هم می‌توانید سری بزنید. فشم، اوشان، میگون و… می‌تواند گزینه‌های خوبی برای شما باشد.

اجاره ویلا در تمامی شهرهای ایران یکی از مدل‌های کسب و کار به شمار می‌رود. نکاتی که در مورد اجاره ویلا باید در نظر داشته باشید استاندارد بودن از تمامی لحاظ است. برای اجاره ویلا معمولا از شما یک کارت شناسایی به عنوان ضمانت گرفته می‌شود.

ویلاها طبق استاندارد اتحادیه در اختیار شما قرار می‌گیرند. چون این امکان عمومی هستند از نظافت محلی که دریافت می‌کنید اطمینان داشته باشید. زمان تحویل دادن ویلا به صاحب ملک شما نیز ساختمان را مرتب و تمیز کنید. وسایل شخصی خود را همراه داشته باشید. اگر کمی حساس هستید همیشه دو ملحفه در زمان مسافرت همراه داشته باشید اینها زمان خواب خیلی به کار شما خواهند آمد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.