×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ برای کارشناسان بیمه سرمد

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، واحد آموزش سرمایه انسانی و امور پشتیبانی سرمد به منظور ارتقای سطح مهارت‌ های بازاریابی دیجیتالی و مارکتینگ کارشناسان واحدهای نوآوری و توسعه بازار، بانک و بیمه، روابط عمومی، شبکه فروش و فناوری اطلاعات، دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ را برگزار کرد.
مهدی فروغی مدیر مارکتینگ بیمیتو و حامی غفاری مدیر محتوای وب ۲۴ مدرسان این دوره آموزشی بودند که برخی از سرفصل‌های آن، تغییرات مارکتینگ، ایونت و رویداد، بازاریابی درون‌گرا، بازاریابی محتوایی، مزایای بازاریابی محتوایی، تحقیقات بازار، کمپین ها و مراحل توسعه یک کمپین بازاریابی دیجیتال بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.