Categories: بانک و بیمه

دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ برای کارشناسان بیمه سرمد

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، واحد آموزش سرمایه انسانی و امور پشتیبانی سرمد به منظور ارتقای سطح مهارت‌ های بازاریابی دیجیتالی و مارکتینگ کارشناسان واحدهای نوآوری و توسعه بازار، بانک و بیمه، روابط عمومی، شبکه فروش و فناوری اطلاعات، دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ را برگزار کرد.
مهدی فروغی مدیر مارکتینگ بیمیتو و حامی غفاری مدیر محتوای وب ۲۴ مدرسان این دوره آموزشی بودند که برخی از سرفصل‌های آن، تغییرات مارکتینگ، ایونت و رویداد، بازاریابی درون‌گرا، بازاریابی محتوایی، مزایای بازاریابی محتوایی، تحقیقات بازار، کمپین ها و مراحل توسعه یک کمپین بازاریابی دیجیتال بود.

فتحنایی

Recent Posts

اطلاعیه مهم شرکت پتروشیمی مارون در خصوص تغییر شرایط کاری به دلیل گرمای شدید

روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی مارون اعلام کرد که در پی افزایش…

5 ساعت ago

نظام مالی فولاد مبارکه جزو نظام‌های شفاف مبارزه با پولشویی است

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی، از شرکت فولاد مبارکه بازدید کرد و از راه‌اندازی…

5 ساعت ago

بهبود در طرح مدیریت عملکرد و توسعه قابلیتها برای سال ۱۴۰۳

در ادامه اقدامات پیگیرانه شرکت پتروشیمی پارس به منظور بهبود در طرح مدیریت عملکرد و…

7 ساعت ago

اهدای تندیس یادبود چهاردهمین نمایشگاه اصفهان پلاست به گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و شرکت‌های تابعه

از سوی ستاد برگزاری چهاردهمین نمایشگاه اصفهان پلاست، تندیس یادبود این دوره به گروه صنایع…

7 ساعت ago

بزرگترین انتشار اوراق بدهی سال

بزرگترین اوراق بدهی شرکتی یک سال اخیر با مشاوره عرضه شرکت تأمین سرمایه خلیج فارس…

7 ساعت ago