×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
دور برگشت لیگ برتر هندبال کشور با حمایت ایرانسل آغاز شد

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی ایرانسل، قرارداد همکاری ایرانسل و فدراسیون هندبال برای حمایت اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران از ورزش هندبال کشور، دی ماه ۱۴۰۰ امضا شد و در ادامه آن هندبالیست‌های کشور با صعود به رقابت‌های جهانی، در جمع چهار تیم برتر هندبال آسیا قرار گرفتند.

حمایت نخستین ارائه‌دهندۀ ۵G و رکورددار سرعت اینترنت در ایران از ورزش هندبال کشور، از تیم‌های ملی  و رقابت‌های باشگاهی هندبال ایران، در همه سطوح و تمام رده‌های سنی (مردان و بانوان) است و بر همین اساس مرحله اول دور برگشت لیگ هندبال باشگاه‌های کشور از امروز پنج‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ در حال برگزاری است.

مسابقات مرحله اول از دور برگشت لیگ هندبال ایران با حساسیت بالا و به صورت فشرده از امروز پنج‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ تا سه‌شنبه ۳ اسفند ۱۴۰۰ برگزار می‌شود. هر روز یکی از این مسابقات از طریق اپلیکیشن یا نسخه وب تلویزیون اینترنتی ایرانسل لنز، به نشانی lenz.ir به طور مستقیم پخش می‌شود.

ایرانسل از ۱۴ دی طی قراردادی با فدراسیون هندبال، رسماً حامی ورزش هندبال کشور شده است. این قرارداد، طی مراسمی در ساختمان مرکزی ایرانسل، با حضور دکتر علیرضا پاکدل رئیس و جمعی از مدیران فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران و دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل، برای حمایت از ورزش هندبال کشور، امضا شد.

ایرانسل ۱۸ بهمن امسال نیز همزمان با آغاز نیم‌فصل دوم ۱۴۰۰-۱۴۰۱ لیگ برتر فوتبال ایران، در ادامۀ اقدامات خود در چارچوب مسؤولیت و سرمایه‌گذاری اجتماعی شرکتی، با هدف ایجاد شور و نشاط در جوانان به‌عنوان جامعۀ اصلی مشترکان این اپراتور و کمک به توسعۀ پایدار و ارتقای جایگاه اقتصادی و فرهنگی باشگاه پرسپولیس و استفادۀ حداکثری از ظرفیت‌های بالقوه موجود برای ارائۀ خدمات بیشتر به هواداران این باشگاه، از باشگاه پرسپولیس حمایت کرد.

ایرانسل پیش از این نیز با حمایت از تیم‌ها و رقابت‌های ورزشی مختلفی مانند کاروان اعزامی ایران به المپیک، تیم ملی والیبال ایران در مسابقات قهرمانی آسیا، لیگ برتر فوتبال ایران، تیم‌های فوتبال پرطرفدار استقلال، پرسپولیس و تراکتور، مسابقات بین‌المللی رالی خاورمیانه در شیراز، رقابت‌های جهانی «کونگ‌فو توآ» شیراز، تیم ستارگان ساری در لیگ برتر کشتی آزاد، اولین مسابقات موتور ریس ایران و… تلاش کرده تا در راستای مسؤولیت اجتماعی خود، از رشد و توسعۀ ورزش کشور حمایت کند.

ایرانسل همچنین پیرو تفاهم‌نامه‌ای با سازمان لیگ فوتبال اسپانیا «لالیگا» و با هدف دسترسی مشترکان ایرانسل به محتوای ویدئویی باکیفیت و اختصاصی لالیگا و نیز بهبود کیفیت فوتبال در ایران به ویژه در میان نوجوانان، کمپ‌های استعدادیابی ایرانسل-لالیگا را طی سال‌های ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۸ با حضور مربیان برتر لالیگا و چهره‌های برتر فوتبال کشور، برگزار کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.