×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
دِپای، کاستا و اوریگی در رادار یوونتوس

به گزارش ایرنا و به نقل از سایت فوتبال ایتالیا، تیم فوتبال یوونتوس در نقل و انتقالات زمستانی به دنبال یک مهاجم جانشین برای «آلوارو موراتا» است. روزنامه‌های شهر تورین برای این پست، سه گزینه جذاب مطرح کردند. 

ممفیس دِپای

این بازیکن در حال حاضر در لیون بازی می‌کند و ستاره این تیم به شمار می‌رود. قرارداد دپای در پایان این فصل به اتمام می‌رسد و یوونتوس می‌تواند این مهاجم هلندی را به صورت آزاد جذب کند. دپای توانسته در این فصل در ۱۷ بازی هشت گل زده و چهار پاس گل بدهد. مهاجم هلندی لیون مورد توجه شدید تیم فوتبال بارسلونا و سرمربی جدید آن است. 

دیگو کاستا

این مهاجم ۳۲ ساله قرارداد خود را با تیم اتلتیکو فسخ کرده و به دنبال چالش جدیدی است. او پس از بازی در پرتغال، اسپانیا و انگلیس علاقمند است تا در سری‌آ نیز بازی کند.

این مهاجم اسپانیایی در این فصل از لالیگا توانسته در هفت دیدار ۲ گل به ثمر برساند.

تجارت گردان | دِپای، کاستا و اوریگی در رادار یوونتوس

دیووک اوریگی

سومین مهاجم مدنظر یوونتوس اوریگی است که در حال حاضر در تیم لیورپول بازی می‌کند. توتواسپرت چندی پیش اعلام کرده بود که این مهاجم در سراسر اروپا مشتری دارد. این بازیکن ۲۵ ساله می‌تواند در پست‌های مختلف هجومی بازی کند. اوریگی در حال حاضر فقط به صورت قرضی در دسترس است و این گزینه می‌تواند از نظر مالی برای یوونتوس مناسب باشد.     

تجارت گردان | دِپای، کاستا و اوریگی در رادار یوونتوس

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.