×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
دکتر بهاری فر : معرفی خدمات شرکت بیمه حکمت صبا به جامعه ارتش از برنامه های ماست

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه حکمت صبا، در این دیدار که به میزبانی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار گردید ، در خصوص نحوه تعامل و همکاری میان این شرکت و معاونت فرهنگی و تبلیغات ارتش جمهوری اسلامی ایران و بهره مندی از ظرفیت های دو طرف در حوزه های مختلف بحث و تبادل نظر شد.

در ابتدا ، حجت السلام والمسلمین نصیرالاسلامی ضمن خوش آمدگویی به مدیرعامل و هیئت همراه ، اظهار داشت: این معاونت آمادگی دارد شرکت بیمه حکمت صبا را به عنوان بیمه گر اصلی و اثرگذار از طریق ظرفیت های خیلی خوب ارتش جمهوری اسلامی ایران معرفی و نسبت به عملیاتی شدن طرح های مختلف فرهنگی و تبلیغاتی اقدام نماید.
در ادامه دکتر بهاری فر با اشاره به ظرفیت و پتانسیل مناسب ارتش اظهار داشت: معرفی شرکت بیمه حکمت صبا به جامعه ارتش از برنامه های ماست که این مهم با ارائه خدمات مناسب بیمه ای میسر خواهد بود. ایشان اضافه کرد : خدمت رسانی به پرسنل ارتش جمهوری اسلامی ایران بزرگ ترین افتخار برای شرکت بیمه حکمت محسوب می شود و این موضوع ، مقدس بودن کار بیمه گری به این قشر عزیز را بیش از پیش نمایان خواهد کرد.

در پایان این جلسه، دوطرف نسبت به انعقاد تفاهم نامه فی مابین در جهت استفاده از ظرفیت های فرهنگی و تبلیغاتی ارتش جمهوری اسلامی ایران و همچنین بهره مندی از ظرفیت های بیمه حکمت صبا در برنامه های فرهنگی تبلیغاتی ارتش تاکید کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.