×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
دکتر شیرزاد قادرپور اقدم، مدیر درمان تامین اجتماعی کردستان شد

به گزارش تجارت گردان به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مراسم معارفه دکتر شیرزاد قادرپور اقدم با حضور دکتر منوچهری معاون درمان سازمان تامین اجتماعی، دکتر مهام مشاور مدیرعامل و بازرس ویژه امور درمان و جمعی از مقامات ستادی و استانی برگزار شد.

دکتر منوچهری، معاون درمان سازمان تامین اجتماعی در این مراسم با تقدیر از کارهای انجام شده و خدمات دکتر فولادی،مدیر درمان پیشین این استان در دوران تصدی مسئولیت به فعالیت خوب سازمان در دوران کرونا اشاره کرد و گفت: این سازمان کارنامه درخشانی را در شرایط اپیدمی کرونا از خود برجای گذاشته است.
وی گفت : بالغ بر ۵۰ هزار نفر کادر درمان سازمان تامین اجتماعی در سراسر کشور، همگام و همسو با سایر مراکز در صف اول خدمت رسانی به بیماران کرونایی بودند و ما در این مسیر توانستیم خیلی خوب عمل نماییم و البته در این راه همکاران ما صدمات و جراحات زیادی را پذیرفتند و تعدادی هم از عزیزان به درجه رفیع شهادت رسیدند که برای این شهدای گرانقدر مدافعان سلامت همنشینی با اولیاء و آرامش ابدی را از خداوند متعال خواستاریم.
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی افزود: خدای بزرگ را شاکریم که بدنبال تلاش همه گروهها و مردم عزیز بالاخره توانستیم موفقیت بزرگی را بدست آورده و با همت دولت مردان و وارد کردن و تزریق به موقع و سریع واکسن، امروز آمار مبتلایان کرونا بسیار کم شده است.
دکتر منوچهری تصریح کرد: مدیریت درمان تامین اجتماعی کردستان از دیرباز تا به امروز همیشه جزء برترین های کشور بوده و رتبه های اول کشور را به خود اختصاص داده است و این یعنی مدیران و مسئولین این استان توانسته اند، تیم مدیریتی خوب و قوی و پرسنلی پرتلاش را در عرصه کار و خدمت پرورش داده و بکار بگیرند.
وی افزود: در بحث نسخه الکترونیک که یک اصل واجب و کاملا اساسی در کشور است، عزیزان این استان به خوبی درخشیدند و توانستند در مدت زمان کمی تمام مراکز استان را با خود همراه و همسو نمایند به گونه ای که رتبه اول کشور در دست کردستان است.
دکتر منوچهری مهمترین اهداف سازمان تامین اجتماعی در سال آتی را ضرورت خرید خدمات راهبردی، نظام ارجاع و پزشک خانواده، توزیع عادلانه امکانات درمانی، تامین دسترسی بیمه شدگان به خدمات درمانی مورد نیاز و همچنین در راستای اجرای تکالیف برنامه و بودجه سال جاری مصوب هیات امنای سازمان تامین اجتماعی، بازنگری سطح بندی خدمات درمانی به صورت ویژه را در دستور کار این سازمان دانست و افزود: ضابطه سطح بندی خدمات بستری مشتمل بر شاخص های درمانی و با استفاده از نقشه راه ۱۴۰۴ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به صورت اختصاصی برای سازمان تامین اجتماعی بومی سازی شده است ، به ‌نحوی که وضعیت تمام شهرستان های کشور از نظر نیاز به خدمات بستری برای تامین خدمات اولویت بندی گردیده و با اولویت خرید خدمت در شهرستان های فاقد بیمارستان ملکی و توسعه خدمت در شهرستان های دارای بیمارستان ملکی مشخص شده است.
متن حکم مدیر درمان تامین اجتماعی استان کردستان صادر شده از سوی دکتر سید میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به شرح زیر است:

با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد(ص)
نظر به تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم به سمت مدیر درمان تامین اجتماعی استان کردستان منصوب می شوید. شایسته است با سرلوحه قراردادن شعائر و اهداف دولت مردمی سیزدهم؛ از جمله عدالت محوری، مردم داری، پاکدستی، فسادستیزی و قانون مداری، در تحقق مأموریت ها و الزامات بخش درمان به شرح ذیل همت گمارید:
– تمرکز راهبردی بر حوزه مسئولیت خود و تمهید پاسخگویی به نیازهای درمانی بیمه شدگان استان.
– تقویت منطق فنی و مدیریت درمان استان در مواجهه و تعامل با بخش های دیگر حوزه سلامت.
– توجه ویژه به افکار عمومی با تاکید بر جلب رضایت و اعتماد مردم شریف استان زنجان با اولویت دادن به اقداماتی که بدون نیاز به ایجاد ساختار جدید و تمهید منابع مالی خاص قابل انجام است.
– رعایت اخلاق سازمانی، حسن رفتار با مراجعین، همکاران و شرکای اجتماعی.
– اهتمام ویژه به برنامه های تحولی در ارایه خدمات درمانی و عملیاتی نمودن آن در سطح استان.
-استفاده حداکثری از ظرفیت ها و سرمایه های انسانی متعهد و متخصص و شایسته گزینی در انتصابات.
– رعایت دقیق قوانین و مقررات، آیین نامه ها، ضوابط، بخشنامه ها و دستورالعمل های جاری.
امید است با اتکال به خداوند متعال و در سایه عنایات معصومین علیهم السلام و رعایت جوانب شرعی و قانونی، در انجام وظایف محوله موفق و مؤید باشید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.