×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
دکتر محسن شمس‌الدینی مقدم، سرپرست مدیریت درمان تأمین‌اجتماعی استان قزوین شد

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، طی مراسمی با حضور دکتر احمد اسفندیاری، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان و مدیران استانی، آیین تکریم از دکتر محمد صادق بابائی مدیر درمان سابق قزوین و معارفه دکتر محسن شمس‌الدینی مقدم به عنوان سرپرست جدید مدیریت تأمین‌اجتماعی استان برگزار شد.
معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تامین‌اجتماعی در این مراسم با اشاره به اینکه خدمت به مردم و رفع گرفتاری آنان ثواب بالایی نزد خداوند دارد، گفت: توجه به نیازها و ارائه خدمات درمانی به قشر کارگر و مولد جامعه، از اهمیت و ارزش معنوی بسیار بالایی برخوردار است و لازم است از تلاش همه پزشکان و پرستاران به‌ویژه در ایام کرونا که در جهت خدمت‌رسانی به مردم از هیچ کوششی فروگذار نکردند، تشکر می‌کنیم.
دکتر احمد اسفندیاری افزود: خدمات بخش درمان مستقیم سازمان تأمین‌اجتماعی برای بیمه‌شدگان اجباری و اعضای خانواده آنان کاملاً رایگان است و سازمان تأمین‌اجتماعی، برای کارآمدی بیشتر این بخش و استفاده مطلوب از ظرفیت‌های موجود، استقرار نظام ارجاع و پزشک خانواده را به صورت جدی در دستور کار خود قرار داده است.
سرپرست جدید مدیریت درمان تأمین‌اجتماعی استان قزوین نیز در این مراسم گفت: از دید من کار در تأمین‌اجتماعی به‌ویژه در بخش درمان این سازمان که مخاطب آن اقشار مولد جامعه هستند، مصداق کامل یک کار جهادی و بسیجی است.
دکتر محسن شمس‌الدینی مقدم افزود: باید در ارائه خدمات درمانی به مخاطبان به‌گونه‌ای رفتار کنیم که بیمار پس از مراجعه به هر یک از مراکز درمانی ملکی سازمان، با رضایت کامل از مراکز خارج شود و بهترین، کامل‌ترین و مناسب‌ترین خدمات را با برخوردی مناسب دریافت کرده باشد.
وی افزود: تشکیل تیم‌های خلاق، مدیریت مشارکتی، اجرای نسخه الکترونیک، پرونده الکترونیک، نظام سطح‌بندی و ارجاع و خرید راهبردی را با جدیت در مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان پیگیری می‌کنیم.
نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: قزوین، استانی صنعتی است و بیمارستان تأمین‌اجتماعی تاکستان به جز مردم این شهرستان، به مردم منطقه آوج و آبگرم نیز خدمات درمانی خوبی ارائه می¬کند و در مواقع بحران و تصادفات جاده‌ای نیز در زمینه ارائه خدمات درمانی به حادثه‌دیدگان فعال است.
مهندس رجب رحمانی افزود: از مسئولین استانی می‌خواهیم تا ظرفیت بخش درمان تأمین‌اجتماعی در شهرستان‌های اطراف و ظرفیت‌های بیمارستان تاکستان به‌عنوان یک پایگاه مهم درمانی در این استان تقویت شود.
دبیر تشکیلات خانه کارگر استان قزوین نیز گفت:  بیش از ۶۷ درصد جمعیت استان قزوین از قشر کارگری هستند و استفاده بهینه و مفید از خدمات درمان مستقیم از مطالبات تشکلات کارگری است.
محمد اسدی، رئیس کانون بازنشستگان تامین‌اجتماعی استان قزوین گفت: در بدنه مدیریت درمان تأمین‌اجتماعی تیمی متخصص و کارآمد وجود دارد و بر اثربخشی درمان مستقیم و تقویت آن و ارائه خدمات درمانی به بیمه‌شدگان تأکید داریم.

متن حکم سرپرست مدیریت درمان تأمین‌اجتماعی استان قزوین که از سوی دکتر میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی صادر شده، به شرح زیر است:
با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد(ص)
نظر به تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم به سمت سرپرست مدیریت درمان تأمین‌اجتماعی استان قزوین منصوب می‌شوید. شایسته است با سرلوحه قراردادن شعائر و اهداف دولت مردمی سیزدهم؛ از جمله عدالت‌محوری، مردم‌داری، پاکدستی، فسادستیزی و قانون‌مداری، در تحقق مأموریت‌ها و الزامات بخش درمان به شرح ذیل همت گمارید:
– تمرکز راهبردی بر مسائل درمان بیمه‌شدگان و پاسخگویی به نیازهای درمانی استان
– تقویت منطق فنی و کارشناسی مدیریت درمان استان در مواجهه و تعامل با بخش‌های دیگر حوزه سلامت
– تلاش در جهت جلب رضایت و اعتماد مردم شریف استان قزوین با رفع موانع اداری و سازمانی و تعامل مستمر با افکار عمومی از طریق کارآمدی، پاسخگویی و شفافیت در تأمین اجتماعی
– توسعه فرهنگ خدمت‌محوری به ذینفعان با سرلوحه قرار دادن اخلاق دینی در سازمان، حسن رفتار با مراجعین، همکاران و شرکای اجتماعی
– توجه ویژه به برنامه‌محوری و تلاش در جهت تحقق برنامه‌های تحولی در ارائه خدمات درمانی و عملیاتی نمودن آن در سطح استان (نظام ارجاع، سطح‌بندی خدمات، خرید راهبردی خدمات، صیانت مالی بیمه‌شدگان در درمان و…)
– تمرکز راهبردی بر استفاده از روش‌های نوین در خدمت‌رسانی به مردم با رویکرد تحقق تأمین اجتماعی هوشمند در حوزه درمان
– استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها و سرمایه‌های انسانی متعهد و متخصص و لزوم شایسته‌گزینی در انتصابات
– رعایت دقیق قوانین و مقررات، آیین نامه‌ها، ضوابط، بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های جاری

امید است با اتکال به خداوند متعال و در سایه عنایات معصومین علیهم‌السلام و رعایت جوانب شرعی و قانونی، در انجام وظایف محوله موفق و مؤید باشید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.