×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
دیدار مدیرعامل شرکت پتروشیمی شازند با رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی شازند، دکتر حسنوند رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه ضمن حضور در دفتر مدیرعامل شرکت پتروشیمی شازند، با دکتر خلیلی نیا دیدار و گفتگو کردند.

 در این دیدار دکتر خلیلی نیا ضمن عرض خیرمقدم خدمت دکتر حسنوند، به ارائه گزارش تفصیلی از فعالیت ها، تولیدات و دستاوردها شرکت پتروشیمی شازند پرداختند.

 مدیرعامل شرکت پتروشیمی شازند با اشاره به این نکته که این شرکت متنوع ترین تولید کننده محصولات پلیمری و شیمیایی در سطح کشور می باشد و با عنایت به لزوم تحقق شعار مقام معظم رهبری در سال جاری، خواستار توجه ویژه و حمایت های نمایندگان محترم در مجلس شورای اسلامی به ویژه اعضای محترم کمیسیون انرژی در خصوص تامین خوراک مورد نیاز مجتمع عظیم پتروشیمی شازند شدند.

 در این دیدار دکتر حسنوند ضمن ابراز خرسندی از حضورشان در دفتر مرکزی شرکت پتروشیمی شازند، از تلاش های ارزنده و اقدامات ماندگار دکتر خلیلی نیا به عنوان مدیرعامل پتروشیمی شازند و همچنین زحمات شبانه روزی کلیه مدیران و کارکنان تلاشگر این شرکت تقدیر و تشکر کردند.

 همچنین رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بر توجه و اهمیت ویژه نسبت به همکاری و تعامل میان شرکت پتروشیمی شازند و شرکت های دانش بنیان داخلی با محوریت رشد و توسعه دانش و تخصص بومی در راستای فرمایشات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید نمودند.

 شایان ذکر است دکتر حسنوند در خصوص تامین خوراک مورد نیاز مجتمع پتروشیمی شازند قول مساعدت و همکاری دادند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.