×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
دیدار مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد با مسئولین ارشد شهرستان لامرد

به گزارش تجارت گردان به نقل از  روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی لامرد، مهندس کورش فتاحی در آغازین روزهای فعالیت در منطقه ویژه اقتصادی لامرد و در بدو ورود به شهرستان لامرد با حضور در گلزار شهدای مرکزی لامرد به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد در ادامه به طور جداگانه با دکتر موسوی نماینده مردم شهرستان های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام آزاد امام جمعه، کرامت فر فرماندار و حجت الاسلام غفاری رییس دادگستری شهرستان لامرد دیدار و گفتگو کرد.

مهندس فتاحی در این دیدارها، با اشاره به وجود نیروی انسانی توانمند در شهرستان لامرد تصریح کرد: نجابت، دین داری و خداباوری مردم لامرد موجب شده تا خداوند لطف و مرحمت خود را شامل این دیار کرده و این صنایع بزرگ در لامرد مستقر شوند.

در این دیدارها مسئولین شهرستان نیز با تبریک انتصاب مدیرعامل ابراز امیدواری کردند با تعامل و همراهی، شاهد رشد و توسعه روز افزون منطقه ویژه اقتصادی لامرد باشیم.

منطقه ویژه اقتصادی لامرد در جنوب استان فارس و در ۶ کیلومتری شمال شرق شهرستان لامرد واقع شده است.
این منطقه در وسعتی بالغ بر ۸ هزار و ۵۰۰ هکتار از زیرمجموعه‌های سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران ایمیدرو بوده که از جایگاه بارز و برجسته ای برای توسعه زیرساخت‌های صنعتی کشور و تحقق تولید به شمار می آید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.